Jeg monterte oljetrykksmåler i A-stolen idag,men klarer ikke å bli helt fortrolig med å kjøre oljetrykk gjennom en plastslange og inn i bilen.Er det noen som har erfaring med om dette er stabilt og holdbart?.Hadde kobberrør på HKS måleren på den forrige bilen,virka litt mer solid.En ting til er at jeg har 0 bar (!!) på tomgang.hm,På ca 1200omdr har jeg 0,5 bar ca.iflg boka skal det være 0,3 på tomgang.er litt usikker på om det egentlig har så mye å si.
larsst185 skrev:Jeg monterte oljetrykksmåler i A-stolen idag,men klarer ikke å bli helt fortrolig med å kjøre oljetrykk gjennom en plastslange og inn i bilen.Er det noen som har erfaring med om dette er stabilt og holdbart?.Hadde kobberrør på HKS måleren på den forrige bilen,virka litt mer solid.En ting til er at jeg har 0 bar (!!) på tomgang.hm,På ca 1200omdr har jeg 0,5 bar ca.iflg boka skal det være 0,3 på tomgang.er litt usikker på om det egentlig har så mye å si.om det er måleren din som kødder løitt eller hva det er vet ikke jeg, men det er stor forskjell på og ha 0.3 og 0.... (litt smøring VS ingen smøring)