TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#151093  av Christian

ST182 skrev:
ahh så det er DIN mr2 jeg har sett noen ganger i den gata da? :)
(jobber i mye i området der)
Nei, har ikke hatt min dit på lenge. Men det pleier å stå en sort en litt nedi hata, ved ett gult hus.

#151128  av AJ82

Stille og rolig her på natta... Skal ha nattevakt i morgen også. Noen som vil sitte oppe med meg??

Andre

#151129  av AJ82

Stille og rolig her på natta... Skal ha nattevakt i morgen også. Noen som vil sitte oppe med meg??

Andre

#151130  av AJ82

Andre

#151138  av RedCelica

AJ82 skrev:Stille og rolig her på natta... Skal ha nattevakt i morgen også. Noen som vil sitte oppe med meg??

Andre
Er her jeg! :wink:

#151139  av AJ82

Var vel egentlig ikke meningen å legge inn tre innlegg... Virka kanskje litt for desperat. Men i morgen får jeg ihvertfall besøk av ei jente som skal på opplæring, så da går vel ting bedre tenker jeg...

Andre

#151140  av RedCelica

Kjekt på jobb da eller?

#151141  av Hyperion

Flere nattdyr her ja... Sitter her på jobb selv! Fikk plutselig noen blålys og blinkende framlykter bak meg på vei til jobb i går kveld... Gjennomsnittsmålt til 96km/t i 80-sone... sure 3600,- det altså!

#151145  av RedCelica

Hehe, kan jeg tenke meg. :)

#151146  av ADHD:-)))

Hei!.-)
Neimen se her er de jo noen som er våken nå på kvelinga jo!!!:-) LOL

#151147  av RedCelica

ADHD:-))) skrev:Hei!.-)
Neimen se her er de jo noen som er våken nå på kvelinga jo!!!:-) LOL
Kaller heller dette morningsen!:D

#151148  av ADHD:-)))

Hei!:-)
Mårrakvisten pleier å vere sån etter kl.15.00!!!:-)
Så de betyr jo att nå er de gåttutpå kvelden for meg!!!:-)

#151149  av RedCelica

Hehe, joda er samme for meg i dag ! Skal være våken til i kveld da, så er egentlig ikke sikker på hva jeg skal kalle det!

Hei forresten! :)

#151150  av ADHD:-)))

Hei på deg ågså!:-)
Vel deå gå runt døgnet kalder MAX utnyttin av døgnet!!!:-) LOL
De er vel anske normalt for meg da! Men eg jokser med Kaffi viss eg skuvere så uheldig å bli trøtt!!!:-) men som regel ikke meire en to ganger i uka! blir de meire en de så blir de bare migrene!!!:-(
Så eg er her innom flere ganger i løpet av de andre kaller natta men eg kalder kvelden en de er en DØ periode damellom 02.30 til 0.5.30 vor de VELDIGT sjeldent att de er noen våken her da!!!:-)
Så min greie er å hente filmer å TVserier på nettet i løpet av ettermidagen som eg starter å se på etter Kl.02.30
Så de er HYGGELIGTå se de er noen våken i de magiske timene(di LAAANGE trøtened timene!!!:-))
Sist redigert av ADHD:-))) den 17 jan 2006 06:30, redigert 1 gang totalt.

#151151  av RedCelica

Hehe, ja ikke så ofte jeg gidder være oppe så altfor lenge jeg heller. Har jukset med kaffe i dag :D Takk selv for at du også er her! Nå begynner det vel å komme mer folk inn, som skal på jobb.
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 1174