TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvit eller annen farge??

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

Hvilken farge skal jeg lakke bilen

Hvit som på profilbildet!
9
39%
En annen farge!
14
61%
 #153958  av ToyThom

Har planer å omlakkere bilen. Men kas farge?
Original fargen er hvit og den fargen jeg har mest lyst på men da med en liten snert med perlemor... :D
Sist redigert av ToyThom den 03 feb 2006 00:56, redigert 1 gang totalt.

#153976  av sleeper

ikke hvit!! syntes det er den fargen som kler bilen minst av de den kom org med!! syntes grå er en kul farge på den!

#153984  av bjornix

Er med på den! Har aldri vært så begeistret for hvite biler, men det blir jo helt subjektivt. Ville kanskje valgt svart selv.

#153993  av GT4 CS

Rosa :D Øh,nei, men skal du ha hvit bør du også få på klistremerkene så den ser ut som en rally bil, perlemorhvit er jo sexy uansett da. Ellers mener jeg rød eller svart er forførende på disse bilene :)

#153994  av sindrejl

sett ned størrelsen på avataren da værsåsnill :P

#153996  av ToyThom

Perlemor hvit er det beste alternativet, har planer om litt castrol dekor...
Rødt er ikke ett alternativ, (no offence)
Har funnet ut etter hvert at hvit er egentlig en sinnsyk fin farge som f.eks en hvit Lexus IS200 og profibildet mitt

#154046  av byggen

Jeg ville ha lakket den hvit perlemor... Jeg synes hvit er fint på den rette bilen. Jeg tror at t16 er en av dem som kan regnes som d;) sats på hvit;) Men etter min meining, ville jeg ikke hatt castrol dekor. Bare helt clean...

#154061  av ToyThom

Castrol dekor blir vist bilen er vanlig hvit og trimmet og går bra. Men jeg kommer til å satse på det billigste, skal ha noen lignendes felger som på profil bildet!
Forresten Byggen, fargen på bilen din kan bli fet med en fin fin vinge og noe styling....

#154076  av ErikG

Jeg synes hvit er sykt tøft. Spesielt sammen med carbonpanser og vinge. Men synes ikke det passer noe serlig med stor carbonvinge på t16. Gå for hvit og carbonpanser og noe småklistremerker. Japansk stil!!

#154097  av ToyThom

Blir ikke noe carbon vinge men en vanlig hvit en som på bildet! Carbon panser var ingen dum ide men kor får jeg tak i noe sånt til en T16??

#154101  av sleeper

ToyThom skrev:Blir ikke noe carbon vinge men en vanlig hvit en som på bildet! Carbon panser var ingen dum ide men kor får jeg tak i noe sånt til en T16??
carbonpanser til t16 kan du nesten glemme!! har leitet etter det selv noen år nå, og det er ikke og oppdrive!! :? husker det var et gruppekjøp av dette på den amrikanske gt4 siden men trur ikke det ble noe av!

#154105  av ToyThom

Går jo alltids an å lakke pansere svart men det blir vell litt jalla!!

#154107  av sleeper

ToyThom skrev:Går jo alltids an å lakke pansere svart men det blir vell litt jalla!!
blir selfølgelig ikke like tøft som carbon, men hvis du lakker det hos en lakerer så blir det nok fint! :D

#154110  av ToyThom

Me får sjå ka framtiden bringer!!

#154327  av ToyThom

Fikk ett forslag om samme hvit farge som det er på Lexus IS200 sin hvit farge! Ingen dum ide