TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra den nye "cosworthen"

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#156460  av tojo

TheStig skrev:
sindrejl skrev:glad jeg kjøpte meg gt-four istedet jeg.. blir aldri like populær, mao får jeg ha bilen for mæ sjæl
ulempen er at den har ikke like stor forskjell som ST185 fra vanlig til gt4 utgave
Hmm :roll: Hva mente du med dette?(TheStig)

ST185 er da en vanlig gt4 utgave.

#156476  av Ã¸degÃ¥rd racing

er det så mange d har blitt i molde børge? hvem er de 2 siste da? :?

#156480  av Ninjamannen78

NAGIK-RACING skrev:det blir litt trist når det blir så veldig mange supraer ja men har det ikke vært for billige jdm supraer så har jeg ikke hatt råd til en supra + penger til å trimme. kjører heller rhd supra med 600hk+.eller std lhd supra :lol:
Jeg ville heller kjørt gammel cossie enn JDM Supra, 600hk eller ikke. Har man ikke råd til Ekte vare kan det heller være.

#156498  av CelicaGT

Ninjamannen78 skrev:
NAGIK-RACING skrev:det blir litt trist når det blir så veldig mange supraer ja men har det ikke vært for billige jdm supraer så har jeg ikke hatt råd til en supra + penger til å trimme. kjører heller rhd supra med 600hk+.eller std lhd supra :lol:
Jeg ville heller kjørt gammel cossie enn JDM Supra, 600hk eller ikke. Har man ikke råd til Ekte vare kan det heller være.
Høgre stryrt supra er vel ekte vare :-) , men hadde valgt ein euro supra visst eg skulle hatt supra.

#156507  av ST205RR

CelicaGT skrev: men hadde valgt ein euro supra visst eg skulle hatt supra.

samme her, helt klart :D

#156611  av Ivar

Ninjamannen78 skrev:
Uffda. Er du lei deg fordi du ikke er eksklusiv lenger? :roll:

#156617  av @lpher

Ivar skrev:
Uffda. Er du lei deg fordi du ikke er eksklusiv lenger? :roll:
Om du ser på signaturen hans så skjønner du at det ikke er derfor :wink:

#156649  av Tore

Ninjamannen78 skrev: Jeg ville heller kjørt gammel cossie enn JDM Supra, 600hk eller ikke. Har man ikke råd til Ekte vare kan det heller være.
Såså, var da veldig til syt her da :?: Det at min bil blir over 100 000 billigere en din (ex) automat-supra gjør den ikke mindre ekte...her får jeg mer bil for pengene, raskere spool-up på snurrene og ikke minst manuelt gir...Hadde ikke falt meg inn å kaste bort så mye penger får å slippe å rygge inn i drive-in hos BurgerKing!

(og i disse "lettsinte" dager her inne på forumet; dette var ikke et personangrep, jeg er bare lei av at JDM er mindreverdig kun pga pris!)

RHD

#156651  av SupraN/A

Tsss.. syns dokk ska være gla for at dem som har løst på Supra kjøpe d, uansett om d e RHD eller LHD.

RHD RULES :P :P

#156654  av erling

Tore skrev:
Såså, var da veldig til syt her da :?: Det at min bil blir over 100 000 billigere en din (ex) automat-supra gjør den ikke mindre ekte...her får jeg mer bil for pengene, raskere spool-up på snurrene og ikke minst manuelt gir...Hadde ikke falt meg inn å kaste bort så mye penger får å slippe å rygge inn i drive-in hos BurgerKing!

(og i disse "lettsinte" dager her inne på forumet; dette var ikke et personangrep, jeg er bare lei av at JDM er mindreverdig kun pga pris!)
Hva med lettere og stivere karosseri? Targaen er vel mye tyngre? Nei, heia JDM. Gidda å betale 100000 ekstra for et blautere, tyngre karosseri med en forvokst oljepumpe til girkasse... De fordelene eurospec'en har spiser man vel til frokost med 100000 ekstra tilgjengelig. :D

#156668  av spkstrp

erling skrev:
Tore skrev:

Hva med lettere og stivere karosseri? Targaen er vel mye tyngre? Nei, heia JDM. Gidda å betale 100000 ekstra for et blautere, tyngre karosseri med en forvokst oljepumpe til girkasse... De fordelene eurospec'en har spiser man vel til frokost med 100000 ekstra tilgjengelig. :D

#156689  av NAGIK-RACING

ødegård racing skrev:er det så mange d har blitt i molde børge? hvem er de 2 siste da? :?
3 sølv min din og wrc.en sort i kr.sund også er det en til på vei hører jeg rykter om.

#156694  av NAGIK-RACING

det får bli en vurderings sak for vær enkelte.om de vil ha lhd.rhd :D

men spør du meg så er det vel euro utgaven som er den "uekte" utgaven siden den er "modifisert" til å passe det europeiske markedet. :P :P

det er litt pees å sitte på feil side og kjøre må si meg enig i d . :(
men jeg blir vel vant til det på sikt.

jeg kunnet godt ha kjøpt meg lhd supra jeg men så litt mørkt på og gå fra en cosworth med 400+hk på 1240kg til en supra med 420hk og 1600+kg
siden jeg ikke har hatt råd til mer en bpu trim på lhd supraen

#156698  av jsun

Ekte & Ekte ....... kommer ikke Toyota Supra fra Japan da??
Et av de landene der de kjører på "feil" side av veien!!
Det gjør vel egentlig en JDM mer ekte mener nå jeg :wink:

Se på Skyline da..... må modifiseres voldsomt, for å få til LHD.
Ekte vare fra produsent er jo RHD.

#156703  av BrennaRacing

Syns fortsatt Supra er ganske spesielle biler jeg da,,,,Tror jeg bare har sett en av dem på et år eller no (tror det var Ninjamannen sin gamle)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8