Blir gang på gang spurt om hvor mye gamp det er i bilen min(91gt four).Men er faktisk svar skyldig.originalt er jo bilen 204,motoren min er nylig overhalt med nye stempler og ringer.Ladetrykket er 0,8 bar,kutta tpc sensor,fjerna katalysatorn.ex anlegget er originalt men med 3" bakpotte. HK når dette er gjordt?hmm
220hk ca vil jeg tippe, ikke så mye mer før du øker trykker noe og bytter ut downpipe og de fremre rør i eksosen for det er dem som er mest restriktive vistnok, at du har dumpet innholdet i katalysatoren hjelper jo men er på ingen måte noen god løsning (bare meget billig i forhold til grei vinning).
men, om du har kuttet wiren til den sensoren så antar jeg også at du har koblet wiren fra sensor til jord slik at du setter T-VSV konstant på? Uansett bør du få en måte å øke trykket på, ikke kjøp bleed-ventil men kjøp en relief valve eller aller helst en elektronisk kontroller om du har råd, og koble fra T-VSV fra ligningen om du gjør dette for da trenger du ikke den lenger.
Du har en skikkelig trykkmåler også? Ikke noe sånt Eequs dritt eller hva nå enn det kalles det som dem selger på bilextra og biltema osv.. Broderen hadde en slik en kort periode, kan trygt si at den hadde rimelig mye feilvisning ja.