TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Trenger hjelp ang. Celica trimming

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

 #157957  av mobz187
 
Ja ja, det blir det mer sparing da :( .... har sååååååååå lyst på en celica nå...... :twisted:

 #157959  av sindrejl
 
mobz187 skrev:Ja ja, det blir det mer sparing da :( .... har sååååååååå lyst på en celica nå...... :twisted:
er det ikke en på forumet her som selger en i god stand til relativt lav pris da? :) Er den godt bevart ville jeg nok gått for den.

 #157961  av sindrejl
 
btw.. fant en Celica Carlos Sainz til deg billig

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=990480

riktignok en litt eldre enn du tenkte på.. men fantastisk stilig bil :D


er også en mulighet for at denne er 2.0.
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1003655

denne så VELDIG bra ut
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=994096

 #157962  av sleeper
 
står den god del på autodb ( med 175 hk) til under 140k!!

 #157964  av mobz187
 
Ja, den siste falt mer i smak. For ringe i morra å høre... :P

hvis jeg skal ha Celica så må det bli den fra 94+++ .. syns ikke de andre er så veldig fine, men smaken er som baken. :D

 #157966  av sindrejl
 
mobz187 skrev:Ja, den siste falt mer i smak. For ringe i morra å høre... :P

hvis jeg skal ha Celica så må det bli den fra 94+++ .. syns ikke de andre er så veldig fine, men smaken er som baken. :D
st202 er finere enn de eldre, men cs'en går som fy ;) Den siste der også likte jeg best.

 #157969  av sindrejl
 
mobz187 skrev:så nettopp på tyske biler, var en god del Gt'er der.
kanskje det lønner seg å importere, men blir bare redd av svindel man hører om hele tia... men men den her var jo fin : http://www.mobile.de/SIDcZmSznS0t7pOVqA ... 1198517664&
da kan du jo importere gjennom en importør?
hør med http://www.need4speed.no hyggelig og meget seriøs kar

 #158005  av 2fastgt4
 
hvis du er ute etter mye gøy og masse hester så skal jeg love deg at de med 1,8 liter går du fort lei :D
2,0L fra 94 med 170 hk er greit :wink:

men hvis du har lyst på noe spesielt så må du gå for turbo og 4wd og da blir vel de som heter st205 litt for dyre.

men har du lyst på en så vurder de som er fra 1990 til 1993 de er skjempegode biler med potensiale.
lett å fixe flere hester på dem også.
Når det er sagt så har jeg en GT4 1990 TIL SALGS FOR 145.000 KR UNDER KJØP OG SALG

lykke til og velkommen til forumet :wink:

 #158085  av richeros
 
vet om en kar i danmark som har en 1.8l med turbo. han har tatt på to toppakninger og kjører rett i underkant av 0.9bar. kompresjonen er ca 9/1 en plass. han drar ut nesten 200hk. Dette har han kjørt ca 15000km uten problem. I danmark skal de ha ca 20000kr for jobben og deler.

Har selv hatt en 1.8l, mener den gikk ganske greit jeg da. Men det går aldri godt nok så jeg byttet til en 2.0l; angrer ikke en dag ;)

Personlig hadde jeg ikke kjøpt en 1.8l med ettermontert turbo....

Hadde jeg hatt samme valget idag hadde jeg uten tvil valgt en gt4.

 #158131  av Elzin
 
ring til dem som har en celica du har lyst på men ikke rå til å gi dem ett bud på det du har rå til. ikke altid en klarer selge bilen til ønsket pris ;) tror mange kjenner seg igjen her :D

 #158190  av mobz187
 
hmmm... ok...

Da venter jeg med is magen til en 2.0l dukker opp til fornuftig pris...

men takk for alle svar gutter(og jenter)


peace out...!!!

 #158227  av lexusmann
 
Men i alla daer, 125k for den røde der var vell ikke dyrt?? Elller er det bare meg som syns det?? Lite kjørt var den og...Er jo en 2 liter...hadde 1,8'n fra '96 og den var ikke spesielt sprek...men den var god å kjøre...

 #158629  av mobz187
 
Hmmm, jeg syns faktisk det er dyrt å betale så mye for en bil som er mer enn 10 år gammel....!!!

Hva er liste prisen på celica 94-96 ?noen som vet eller noen som vet hvordan jeg finner ut det `?!?! :roll:

 #158631  av vÃ¥gen
 
richeros skrev:vet om en kar i danmark som har en 1.8l med turbo. han har tatt på to toppakninger og kjører rett i underkant av 0.9bar. kompresjonen er ca 9/1 en plass. han drar ut nesten 200hk. Dette har han kjørt ca 15000km uten problem. I danmark skal de ha ca 20000kr for jobben og deler.

Har selv hatt en 1.8l, mener den gikk ganske greit jeg da. Men det går aldri godt nok så jeg byttet til en 2.0l; angrer ikke en dag ;)

Personlig hadde jeg ikke kjøpt en 1.8l med ettermontert turbo....

Hadde jeg hatt samme valget idag hadde jeg uten tvil valgt en gt4.
hørtes intresant ut med den danske bilen som hadde ettermontert turbo!
var det mye konverteringer som skulle til for dette eller!
det er vel å senke kompresjonen som ofte koster visst du skal ha turbo
på en sugemotor..!?
sparer vel litt penger visst du senker kompen med en xtra topp pakning bare og kjører med ikke for høyt trykk!
har du noen infon om dette prosjekte eller?