I utgangspunktet er vel ikke det å skifte clutch mye til prosjekt men det viste seg å bli det etterhvert som jeg demonterte ting og tang.Er jo ikke mange mnd siden jeg hadde av toppen og overhalte denne og monterte HKS pakning og arp bolter,hadde liksom sett for meg at jeg skulle slippe å skru på en stund
Tok ned bunnpanna for å se over lager og sånt når jeg likavel hadde ute motoren,har aldri hatt ulyder eller noe som helst så så liksom for meg at dette skulle være i orden men som det går fram av bildene var det jo ikke det.Til dels mye tæring på råde lagrene og Rammelagrene så såpass jævlige ut at jeg er imponert at veiva har klart seg.Sendte likavell veiva til kontrollmåling og polering hos Nordic motor.Eneste feilen di fant med den var at det var kast i veivakslingen!?!faktisk opp mot en tidels mm.mystisk,men di fikk dette retta og polerte alle 9 tappene og jeg fikk veiva tilbake som ny
Så da er det bare å bestille nye lager og oljepumpe på mandag og få begynt å montere igjen.Slenger med div bilder fra verkstedet 

Tok ned bunnpanna for å se over lager og sånt når jeg likavel hadde ute motoren,har aldri hatt ulyder eller noe som helst så så liksom for meg at dette skulle være i orden men som det går fram av bildene var det jo ikke det.Til dels mye tæring på råde lagrene og Rammelagrene så såpass jævlige ut at jeg er imponert at veiva har klart seg.Sendte likavell veiva til kontrollmåling og polering hos Nordic motor.Eneste feilen di fant med den var at det var kast i veivakslingen!?!faktisk opp mot en tidels mm.mystisk,men di fikk dette retta og polerte alle 9 tappene og jeg fikk veiva tilbake som ny

Vedlegg
DSC00839.JPG (168.46 kiB) Vist 1747 ganger
DSC00833.JPG (239.81 kiB) Vist 1760 ganger
DSC00832.JPG (225.98 kiB) Vist 1743 ganger
DSC00829.JPG (136.01 kiB) Vist 1739 ganger