TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 2,0 kompressor..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #158278  av daniel

eg har lurt på å bygge kompressor på en 2,0 carina motorsom eg har stående... men her ikkje så god peiling på motorer endå, bare sånn ca kordan det fungerer, men alt må jo læres.. hvor finner eg oppskrift/tegninger på dette her?? noen som vet kor man får tak i greie kompressorer??

#158586  av Larsen

blir nok mer arbeid enn du tror! Er nok bedre å gå for en turbo motor siden det blir billigere å fa tak i.

#158680  av daniel

ja eg vurderte det og.. det billigste hvis e skal ha kompressor blir vel og kjøpe frontcut..

#158773  av doffy

daniel skrev:ja eg vurderte det og.. det billigste hvis e skal ha kompressor blir vel og kjøpe frontcut..
helt klart det beste å gjøre.. Du som er ute å kjører lørdagskvelden forresten? :P

#159013  av daniel

ja det var eg som blinket på deg på kaien.. høres ut som den fjusker litt den bilen din når du gir på.. noe galt??

#159016  av doffy

daniel skrev:ja det var eg som blinket på deg på kaien.. høres ut som den fjusker litt den bilen din når du gir på.. noe galt??
Kødder seg noe sykt på de første pådragene når den er kald... fjusker litt fra og til og, er altfor kaldt ute og jeg er altfor tiltaksløs, men får nok skikk på den når det blir varmere i været ;)

#159117  av daniel

åja.. eg har god erfaring med kaldt vær.. etter kaldere det e etter bedre skubber det.. ganske gøy no når eg fikk fjernet katalysatoren, og ga på på 3 gir opp åsebø.. drar enormt mye bedre..