TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kan hjelpe meg...?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #163533  av RPM

Noen som har delenret til denne leppen ,, 92 +.
toyota greide ikke å finne den. De fant bare en 2-delt leppe til 4-5000kr.

#163553  av CelicaTurbo

RPM, emnefeltet ditt er ubrukelig så jeg foreslår at du leser forumets regler og forholder deg til dem: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709#98709

Om alle skulle ha skrevet emnefelt som "hjelp meg!", "jeg trenger hjelp" eller "kan noen hjelpe?" osv så hadde ingen orket å lese noe som helst på forumet. Vil du ha størst mulig sjangs for hjelp så skriv et emnefelt som beskriver spørsmålet så kanskje folk gidder å lese posten din, og om folk flest er flinke til det vil ikke forumoversikten se ut som et søppelforum.

#163559  av cameleon

CelicaTurbo: litt off topic, men hva med å sette den linken angående denne frontleppa som sticky? Er flere som har sendt PM til angående dette temaet også. De dele.nr som er oppgitt er korrekte.

#163578  av CelicaTurbo

cameleon skrev:CelicaTurbo: litt off topic, men hva med å sette den linken angående denne frontleppa som sticky? Er flere som har sendt PM til angående dette temaet også. De dele.nr som er oppgitt er korrekte.
Det er en god ide så jeg har nå ordnet det ;)

#163622  av Ivar

CelicaTurbo skrev:
cameleon skrev:CelicaTurbo: litt off topic, men hva med å sette den linken angående denne frontleppa som sticky? Er flere som har sendt PM til angående dette temaet også. De dele.nr som er oppgitt er korrekte.
Det er en god ide så jeg har nå ordnet det ;)
Jeg tror kanskje han mente linken som ble vist litt oppi tråden her, og ikke tråden jeg skriver i nå. Den har etter mitt syn alt for dårlig tittel til å bli sticky.

#163628  av Mr2 Mk2

Celicaturbo:Siden denne posten i utgangspunktet nå er over,så tar jeg og drar den enda lenger off topic.Lurte bare på om det kanksje hadde vært en ide med egen del for sticky poster snart.Altså "mr2 sticky"
"Celica Sticky" osv.Syns bare det er litt rotete når halve post/diskusjonssiden er dekket med sticky. :?

#163632  av RPM

Hissig?

Har da fått svar, så det ordnet seg. Væærså arti

#163682  av CelicaTurbo

RPM: reglene er der for en grunn, det bør ikke være så vanskelig å forstå hvorfor forklarende emntetekster er viktig ;)

Jostein: er klar over at det blir rotete med slike stickys men blir det ikke enda mer rotete om vi skal duplisere modell-områdene på forumet med en egen sticky-del? Mulig jeg misforstår deg litt.

Ivar: det var da virkelig diskusjonen som det ble linket til som jeg satte sticky, og ikke denne diskusjonen her ;)

#163685  av Speeder

CelicaTurbo skrev:
Jostein: er klar over at det blir rotete med slike stickys men blir det ikke enda mer rotete om vi skal duplisere modell-områdene på forumet med en egen sticky-del? Mulig jeg misforstår deg litt.
En mulighet kan jo være å lage ett underforum hvor alle disse postene blir lagt? En FAQ\Prioritet 'mappe'.

Eller vil ikke folk gå inn i denne mappen å sjekke tro....?

#163690  av CelicaTurbo

Speeder skrev:
CelicaTurbo skrev:
En mulighet kan jo være å lage ett underforum hvor alle disse postene blir lagt? En FAQ\Prioritet 'mappe'.

Eller vil ikke folk gå inn i denne mappen å sjekke tro....?
er det jeg egentlig er redd for, men det er jo en mulig løsning å gjøre det slik.

#163715  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:Jostein: er klar over at det blir rotete med slike stickys men blir det ikke enda mer rotete om vi skal duplisere modell-områdene på forumet med en egen sticky-del? Mulig jeg misforstår deg litt.
Nei tror igrunn ikke du har misforstått,men tenkte på at det kanskje ble litt rotete ja,og som Speeder er inne på vil egentlig folk sjekke der inne??tvilsomt,nye medlemmer vil som regel ikke se sticky postene heller.Eller det som er postet lengre ned på siden,eller på neste side.Og dette er jo egentlig forståelig.

Og om vi hadde en egen forum del med "sticky" poster så ville nok hvertfall ikke den blitt sjekket før man poster tror jeg.Så det hadde nok bare blitt linket til av noen som er "kjent" på/med forumet.

Luftet bare tanken,jeg griner ikke uansett om det blir sånn eller sånn.Finner meg i det meste.Og når alt kommer til alt er nok den løsningen vi har,den beste inntil videre. :)

:wink:

Mens vi alikevel er inne på det så må jeg si at Kjøp/salg forumet er noe jeg virkelig ville strammet opp.Poster som ikke er relatert til topic burde SLETTES umiddelbart,det syns jeg folk må finne seg i.Det er altfor ofte slik at om noen legger en bil eller hva som helst ut for salg,så ender annonsen opp i en diskusjon.Fordi folk må si at bilen er fin/stygg og at det hele burde vært sånn eller slik etc....Jeg poster ikke så mye der selv,men når jeg gjør det skulle jeg gjerne hatt mulighet til å slette andres poster selv,for det er mye som ikke hører hjemme der.Og det er for mye for dere å skumme gjennom hver post,og for mye tiltak å sende pm til moderator....Dette er hva jeg mener,men missforstå meg rett hehe.Det er ikke snakk om at hver enkelt skal få tiltak til å slette poster i kjøp/salg delen,for det vet jeg at ikke er realistisk.Bare en oppfordring til folk NOK EN GANG om ikke å bare slenge in poster som "kul bil bare synd jeg mangler 799999,-"

:D :D :D

#163726  av CelicaTurbo

er ganske enig angående kjøp&salg men det er ofte vanskelig å håndheve pga at småpludder flettes inn i småprat som kan belyse spørsmål som eventuelle kjøpere har. Det er greit med de postene som bare kan slettes, men så kommer det poster etterpå som både retter seg mot en tidligere sludderpost og kommer med relatert info, og jeg vegrer meg ganske mye for å redigere folks poster :roll: