TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min skal bli kjendis

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#164168  av sleeper

får håpe det kommer snart da...(og satse på at de likte blien! :wink: )

hvis du har nr demmes enda så burde du ringe og spørre om de kan sende deg bildene de tok av bilen!(hvis de tok noen da!?)
greit og ha noen proffe bilder av bilen og! :wink:

#164176  av GT4 CS

sleeper skrev:får håpe det kommer snart da...(og satse på at de likte blien! :wink: )

hvis du har nr demmes enda så burde du ringe og spørre om de kan sende deg bildene de tok av bilen!(hvis de tok noen da!?)
greit og ha noen proffe bilder av bilen og! :wink:
Hehe, bildene blir sendt enten på mail, eller cd innen kort tid :D Gleder meg, ble tatt MASSE bilder, noen med relativt høy rånefaktor hehe. Ja de likte bilen iallefall, men turboen kommer litt sent, stressmonterte en bc idag og blennet t-vsv igjen, hjalp litt da. Men må over 4000 nå før jeg har fult trykk i snurra. Vet ikke om det kan være pga downpipe jeg, eller at ws er totalt fucka. De syntes iallefall celica av st 16 og 18 typene er veldig godt sammenskrudd, kjørelengden i bilen min merket de ingen ting til, men nå er den jo tatt sinnsykt godt vare på og da, selv om bilen ofte ligger sidelengs med en glisende feit mann bak rattet :lol:

#164179  av sleeper

hm... først så klager du på at du får for mye trykk, så klager du på at du ikke får trykk...!?!? BLIR DU ALDRI FORNØYD!?!?!?!!? :D :D :wink:

du får sjekke om WG står litt på gløtt da vetø... kan hende det er det som er feil..

#164182  av GT4 CS

Blir aldri fornøyd jeg hehe, mistenker at det er wg ja, får den smatt rett på, så mulig den ikke klarer og holde wg spjeldet helt lukket i starten, før hadde jeg jo fult trykk fra 2500, og det med org eksos uten cat

#164187  av sleeper

du får prøve og sramme den litt da!?!? ellers så får du BC som ikke slipper igjenom noe luft til WG før det trykket du har satt den på er der.. da er det ivertfall mindre sansynlighet for at den åpner for tidlig...

#164190  av GT4 CS

Kan jo prøve bøye litt på staget da, eller selve braketten, det enkleste blir vel og legge imellom 2 små skiver mellom wg brakett og turbo

#164197  av sleeper

du får prøve det! :D

#164202  av GT4 CS

Jepp, men skal jo ikke klage da, kjørte dama til flyet istad, og på vei ut fra gardermoen ligger jeg i 2nd gir ut mot motorveien, "nyser" og trykker litt tilfeldig som en årsak av "nysen" noe ekstra på gasspedalen, noe som resulterer i en nydelig powerslide. Man føler seg jo helt rambo hver gang man gjør sånt :lol:

#164206  av sleeper

:D

da burde jo bilen funke bra da! :D

du skulle fått de til og ta noen bilder av bilen mens du gjorde noen donuts... :D

#164214  av GT4 CS

Hadde veldig lyst til det, er jo bløt asfalt ute, og det var det jo da jeg sladda ut fra gardermoen og. Men det er ikke så mange steder og burne donuts på som jeg ville gjort uti her. Har gjort det en gang på bløt asfalt, gikk jo lettere en smurt det hehe. Men fikk litt dårlig samvittighet etterpå da :lol:

#164220  av sleeper

hehe... stakars bilen! :wink:

#164221  av yatsy

Ja detta var morro pjoken, bilen begynner å låte bra nå. Og ikke går den sååå gæli heller :D
Synd de ikke ville ha med en gammel sliten og "nedtrimma" Audi S2 som hoster og harker på alle fem. Syntes den går vel så bra som din..

#164225  av GT4 CS

Ja var digg med selskap idag ja :D Ja egentlig utrolig du får start på den gamle hjælkjørte bilen din :lol:
Men du får justere tennpluggen din litt mot venstre, så kansje den går litt bedere da. Og sist men ikke minst, kjøpe deg en gt4, kan ikke kjøre rundt i tysk stål som skryter av 220hk, iallefall ikke når 210 av de er på beite :wink:

#164227  av sleeper

kansje de har stikki på beite for og gjøre seg feite til sommeren!?!? :wink:

#164228  av yatsy

Bilen din er jo tilsalgs, så forslaget må jo være å bytte likt..
Takk for tennplugg tipset, dette skal bli gjort i løpet av kvelden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7