cs2451 skrev:Det er da det er greitt med 2 motorer. skrur på den ene og kjører med den andremed ditt forbruk av motorer så er det nok greit det ja!

cs2451 skrev:Det er da det er greitt med 2 motorer. skrur på den ene og kjører med den andremed ditt forbruk av motorer så er det nok greit det ja!
sleeper skrev:riktig. og nå lurer jeg på å skaffe meg en tilcs2451 skrev:Det er da det er greitt med 2 motorer. skrur på den ene og kjører med den andremed ditt forbruk av motorer så er det nok greit det ja!
celicat23 skrev:Jaaahooo!!! Da er TT'n eu godkjent! jippi! 0 hull!Kan du si
Andy_Celica skrev:hvis man er på jobb og leser igjennom hele denne posten! har man da mye å gjøre??EEEEEEEEEEeeeeeeeee...... er det mulig det da uten av å dø av kjedsomhet?
Andy_Celica skrev:jeg gjør det, men slutter heldigvis klokka 8 da
Andy_Celica skrev:å style en bmw er som å sminke en gris!! hihihehe den var bra
sleeper skrev:Jeg jobber på et kjøpesenter i sarpsborg kalt storbyen, jobber i Telekiosken, og idag har senteret vært tomt, og jeg har gjort det jeg skal og litt til, men fortsatt var det kjipt lissom, derfor leste jeg hele denne posten.Andy_Celica skrev:jeg gjør det, men slutter heldigvis klokka 8 da
hm.. jobber du ikke når du er på jobb eller?
Neemi skrev:Og jeg begynner 23 så de som måtte kjede seg litt utpå natten er hjertelig velkommen til å fylle denne tråden med meghvis du begynner klokka 23? hvor jobber du da??