Droppa inn en herremann fra Frøya på jobb hos meg idag, som kunne tenke seg litt bedre lyd i sin nyinnkjøpte knallgule Celica GTi
Jeg regner med mannen presenterer seg selv på forumet etterhvert...i og med at han selvfølgelig fikk TS-OGN visittkort av meg
Vel...det ser ut til at 'late model' ST202 har et litt bedre utganspunkt for go' lyd enn de tidligere modellene. Fikk også et hint om dette etter å ha sett bilen til Frank & Stine. De har nemlig plass til følgende konfigurasjon originalt:
1" diskant på innsiden av speilhuset
4" mellomtone høyt oppe på døra.
8" nederst på døra
Mens...tidligere ST202 modeller kun har plass til:
1" diskant
6,5" mellomtone/bass nederst på døra
Vel...Jan Frode valgt å gå for:
1" Rockford Fosgate Fanatic P diskanter
4" Rockford Fosgate Fanatic P mellomtoner
8" Z eller HE basser
I tillegg til 2 stk 12" Rockford Fosgate HE basser i lukket kasse som
bygges til bilen....så vil tiden vise hvor bra det blir
Bassene skal kobles til en KH forsterker, mens frontsettet skal få en egen forsterker....
@lpher
Jeg regner med mannen presenterer seg selv på forumet etterhvert...i og med at han selvfølgelig fikk TS-OGN visittkort av meg

Vel...det ser ut til at 'late model' ST202 har et litt bedre utganspunkt for go' lyd enn de tidligere modellene. Fikk også et hint om dette etter å ha sett bilen til Frank & Stine. De har nemlig plass til følgende konfigurasjon originalt:
1" diskant på innsiden av speilhuset
4" mellomtone høyt oppe på døra.
8" nederst på døra
Mens...tidligere ST202 modeller kun har plass til:
1" diskant
6,5" mellomtone/bass nederst på døra
Vel...Jan Frode valgt å gå for:
1" Rockford Fosgate Fanatic P diskanter
4" Rockford Fosgate Fanatic P mellomtoner
8" Z eller HE basser
I tillegg til 2 stk 12" Rockford Fosgate HE basser i lukket kasse som
bygges til bilen....så vil tiden vise hvor bra det blir

Bassene skal kobles til en KH forsterker, mens frontsettet skal få en egen forsterker....
@lpher
Sist redigert av @lpher den 15 sep 2003 15:52, redigert 2 ganger totalt.