TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#167647  av cs2451

Det er da det er greitt med 2 motorer. skrur på den ene og kjører med den andre :D

#167649  av sleeper

cs2451 skrev:Det er da det er greitt med 2 motorer. skrur på den ene og kjører med den andre :D
med ditt forbruk av motorer så er det nok greit det ja! :wink:

#167652  av Andy_Celica

å style en bmw er som å sminke en gris!! hihi
Vedlegg
haha,
haha,
BMW vs SØPPELDUNK.jpg (30.17 kiB) Vist 832 ganger

#167660  av cs2451

sleeper skrev:
cs2451 skrev:Det er da det er greitt med 2 motorer. skrur på den ene og kjører med den andre :D
med ditt forbruk av motorer så er det nok greit det ja! :wink:
riktig. og nå lurer jeg på å skaffe meg en til :D

#167771  av sleeper

hvorfor ikke? da har du du en til og skru på og en som du venter på deler til og en som går! :wink:

#168270  av celicat23

Jaaahooo!!! Da er TT'n eu godkjent! jippi! 0 hull!

#169051  av jsun

celicat23 skrev:Jaaahooo!!! Da er TT'n eu godkjent! jippi! 0 hull!
Kan du si :wink:
Hadde Celica'n til EU-kontroll hos Toyota........ rustne bakskiver sa de, over 25% .... ikke godkjent!!! Like før jeg slod ned karen. Selgeren sa de var skiftet rund baut ved 62 000km..... men når jeg ser på dem i dag, stemmer nok ikke det nei, og det fra forhandleren på Skøyen.
Skal vel komme meg unna den og, jobber med saken :wink:

Ellers en topp påske på sørlandet, og 4500,- tilbake på skatten, da jeg trodde jeg gikk 1000,- bak. :D

#169063  av Andy_Celica

hvis man er på jobb og leser igjennom hele denne posten! har man da mye å gjøre??

#169065  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:hvis man er på jobb og leser igjennom hele denne posten! har man da mye å gjøre??
EEEEEEEEEEeeeeeeeee...... er det mulig det da uten av å dø av kjedsomhet?

#169067  av Andy_Celica

jeg gjør det, men slutter heldigvis klokka 8 da

#169098  av Neemi

Og jeg begynner 23 så de som måtte kjede seg litt utpå natten er hjertelig velkommen til å fylle denne tråden med meg ;)

#169121  av sleeper

Andy_Celica skrev:jeg gjør det, men slutter heldigvis klokka 8 da

hm.. jobber du ikke når du er på jobb eller?

#169130  av FireFox

Andy_Celica skrev:å style en bmw er som å sminke en gris!! hihi
hehe den var bra :lol:

#169145  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:jeg gjør det, men slutter heldigvis klokka 8 da

hm.. jobber du ikke når du er på jobb eller?
Jeg jobber på et kjøpesenter i sarpsborg kalt storbyen, jobber i Telekiosken, og idag har senteret vært tomt, og jeg har gjort det jeg skal og litt til, men fortsatt var det kjipt lissom, derfor leste jeg hele denne posten.

#169146  av Andy_Celica

Neemi skrev:Og jeg begynner 23 så de som måtte kjede seg litt utpå natten er hjertelig velkommen til å fylle denne tråden med meg ;)
hvis du begynner klokka 23? hvor jobber du da??
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 1174