TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#166819  av chris

"Deltakerliste" for kolonnen står nå på side1 i denne tråden.. Om noen i den lista ikke blir med, og alle de som skal være med som ikke står der.. lemme know!! :)

#166857  av @lpher

Nice...blir litt mer oversiktlig sånn :)

#166903  av jan-erik

Henger meg også på

#168983  av chris

Ser ut til at det blir akkurat samme gjengen som i fjor egentlig. Trodde seriøst det skulle bli flere i år men..

#169005  av Morten

chris skrev:Ser ut til at det blir akkurat samme gjengen som i fjor egentlig. Trodde seriøst det skulle bli flere i år men..
Tenker det endrer seg nå datoen nærmer seg jeg :wink:
Av erfaring er det vel alltid noen som endrer mening i siste liten + noen som hiver seg med likevel :)

#169038  av Neemi

Kan sette opp Rage på den listen også siden han blir med oss ;)

#169194  av kennethx

chris skrev:Virker lovende dette. Var en ganske fet rekke i fjor ja.. men det må vi da kunne få til bedre i år vel :D

Stemmer nok at vi startet så tidlig om morgenen ja.. men da hadde vi god tid på oss, og kunne sjekke inn på hotell og greier før vi dro til ACR.
Helt enig Chris, fordene med å starte tidlig som du nevner. Kolonnen holdt også et helt greit tempo, ikke noe svinkjøring, som var veldig positivt. Satser på at det blir slik i år også :)
Sist redigert av kennethx den 28 apr 2006 11:06, redigert 1 gang totalt.

#169201  av chris

Neemi skrev:Kan sette opp Rage på den listen også siden han blir med oss ;)
Notert ;)

#169285  av cameleon

Kan vel strengt tatt ta med meg også chris. Dog jeg kommer til å kjøre med gutta fra rissa, så vi møter dere i steinkjer :wink: Tar en annen rute som går litt fortere.

#169321  av sindrejl

så morro :) dette blir digg.. dog jeg håper jeg blir akseptert selv om jeg ikke kjører toyota oppover :roll:

#169394  av tojo

sindrejl skrev:så morro :) dette blir digg.. dog jeg håper jeg blir akseptert selv om jeg ikke kjører toyota oppover :roll:
What? :? hmm har du solgt bilen eller er det...... whatever! coolt at du kommer oppover da. :D

#169397  av cameleon

sindrejl skrev:så morro :) dette blir digg.. dog jeg håper jeg blir akseptert selv om jeg ikke kjører toyota oppover :roll:
Hva skal du sulle deg oppover med da? :D

#169406  av chris

cameleon skrev:Kan vel strengt tatt ta med meg også chris. Dog jeg kommer til å kjøre med gutta fra rissa, så vi møter dere i steinkjer :wink: Tar en annen rute som går litt fortere.
Hvorfor er du ikke påmeldt på sommertreff.no da dude?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14