TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#169344  av ADHD:-)))

sleeper skrev:nå har jeg skrudd i 26 timer de siste 2 dagene... er så sliten i ryggen og beina av og sto bøyd over motor rommet mitt at jeg kommer ikke til og greie og stå i morra...(og jeg har lovet dama og ta hagen et tak i morra! :cry: :cry: :cry: )
Hei!
Eg håper da inderlig de att du blei ferdigt med skruinga å du blei fornøyd med den jobben du har jort???
Viss ikke så blir de jo en heilt JEVLIGT å må stå i hagen i mårra med fysiske SMERTE å jøre hagearbid under frivlig tvang!??
Hel å lykke til for måra dagen din!!!:-)

#169348  av sleeper

ADHD:-))) skrev:
sleeper skrev:nå har jeg skrudd i 26 timer de siste 2 dagene... er så sliten i ryggen og beina av og sto bøyd over motor rommet mitt at jeg kommer ikke til og greie og stå i morra...(og jeg har lovet dama og ta hagen et tak i morra! :cry: :cry: :cry: )
Hei!
Eg håper da inderlig de att du blei ferdigt med skruinga å du blei fornøyd med den jobben du har jort???
Viss ikke så blir de jo en heilt JEVLIGT å må stå i hagen i mårra med fysiske SMERTE å jøre hagearbid under frivlig tvang!??
Hel å lykke til for måra dagen din!!!:-)

faktisk så ble jeg ikke ferdig...har en liten vannlekasje fra thermostathuset som jeg må fikse igjen...
pluss en del barnesykdommer som en demper som dunker litt og noen andre små ting!

men jeg er fornøyd fordet..fikk kjørt bilen min en bitte liten tur for første gang med ny motor og undestell :D
bare ca 10 timer med småfiks igjen så er den klar for race! :D :twisted:

#169352  av ADHD:-)))

Hei!
Den framgangs stillingen der er GOD! Altid se de BESTE i de meste!!!:-)

#169353  av sindrejl

Neemi skrev:
Andy_Celica skrev:
Neemi skrev:Og jeg begynner 23 så de som måtte kjede seg litt utpå natten er hjertelig velkommen til å fylle denne tråden med meg ;)
hvis du begynner klokka 23? hvor jobber du da??

Jobber i et transportfirma som heter Schenker.
Sitter her og koser meg med en stoooooor haug papirer fra ymse sjåfører som har vært innom.
Nok å gjøre, men må jo titte innom her og ;)
Schenker leverte meg en pc for noen uker siden :P

#169354  av sindrejl

Hyperion skrev:Flere nattdyr her ja... Jeg jobber fast natta nå, har gjort det i litt over et halvt år... Noen fordeler og noen bakdeler med det, men trives greit. Lager kraftfôr :)

Apropos mobil så skulle jeg hatt ny selv. Har tenkt på en Nokia N91, men har ikke sett denne noen plass. Og i går så jeg at N93 kommer på høsten, tror jeg får vente på den!
skal kjøpe meg 6280 snart.. har 3230 idag.. ganske lik n90'ens innmat, men mangler 3g'en. kjøper 6280 da jeg er så møkklei av at symbian OS'et bruker så lang tid på alt :)

#169356  av sleeper

ADHD:-))) skrev:Hei!
ja, må jo ha riktig instilling!

er jo en hobby detta!( er jo ikke bruksbilen min!) så må prøve og ha det moro når jeg holder på... ellers så er det jo ikke noe vits og holde på med bil... :D

#169357  av ADHD:-)))

Hei!
VEL!!:-)
(trenger eg å si noemeir???:-))

#169385  av cs2451

sleeper skrev:
ADHD:-))) skrev:Hei!
ja, må jo ha riktig instilling!

er jo en hobby detta!( er jo ikke bruksbilen min!) så må prøve og ha det moro når jeg holder på... ellers så er det jo ikke noe vits og holde på med bil... :D
når får vi bilder/film av bilen din? du er ikke så ivrig å poste prosjektet ditt du!

#169411  av sleeper

nei, er vel ikke det.

vil at alt skal funke før jeg sier noe...
men det kommer nok noen bilder snart... :D

foresten: i dag er ejg så stiv i ryggen at jeg knapt greier og bøye meg.. (og dama maser på at ejg skal jobbe i hagen, og bilen maser på at jeg skal tette vannleksjen...)

#169414  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Hyperion skrev:Flere nattdyr her ja... Jeg jobber fast natta nå, har gjort det i litt over et halvt år... Noen fordeler og noen bakdeler med det, men trives greit. Lager kraftfôr :)

Apropos mobil så skulle jeg hatt ny selv. Har tenkt på en Nokia N91, men har ikke sett denne noen plass. Og i går så jeg at N93 kommer på høsten, tror jeg får vente på den!
skal kjøpe meg 6280 snart.. har 3230 idag.. ganske lik n90'ens innmat, men mangler 3g'en. kjøper 6280 da jeg er så møkklei av at symbian OS'et bruker så lang tid på alt :)
åssen pris har du fått på 6280 da??

#169421  av GT_rider

sindrejl skrev:
Neemi skrev: Jobber i et transportfirma som heter Schenker.
Sitter her og koser meg med en stoooooor haug papirer fra ymse sjåfører som har vært innom.
Nok å gjøre, men må jo titte innom her og ;)
Schenker leverte meg en pc for noen uker siden :P
Hmm..de leverte en pc til meg og faktisk :D :P

#169424  av RedCelica

Andy_Celica skrev:
RedCelica skrev:
Andy_Celica skrev:denne posten kommer aldrig til å få en ende, hvordan ligger vi ann da?? har vi norgesrekorden??
Niks, ingen norgesrekord dette her.

Forresten, Nokia 6280 ! 8)
nokia 6280 kan du få til en fin pris, men har ingen brukte forøvrig. send et pm så kan jeg fikse en 6280.
Aha, misforståelse. Jeg HAR en Nokia 6280! :)

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=311195 - Den er foreksempel lengre enn denne tråden.

#169434  av Andy_Celica

RedCelica skrev:
Andy_Celica skrev:
RedCelica skrev: Niks, ingen norgesrekord dette her.

Forresten, Nokia 6280 ! 8)
nokia 6280 kan du få til en fin pris, men har ingen brukte forøvrig. send et pm så kan jeg fikse en 6280.
Aha, misforståelse. Jeg HAR en Nokia 6280! :)

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=311195 - Den er foreksempel lengre enn denne tråden.
Ok :roll:

#169457  av Andy_Celica

dårlig med skriving her get. Når vi melder oss på gatebil(altså kjøring), så lurer de på om du er med i en klubb, skal vi da skrive inn at vi er medlem i ts-ogn??

#169470  av sleeper

jepp, det sal du..
skal du kjøre på våler?
  • 1
  • 166
  • 167
  • 168
  • 169
  • 170
  • 1174