TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#171846  av cs2451

Andy_Celica skrev:Nå begynner jeg å bli litt iritert her oxo. skulle hatt stempla mine onsdag forrige uke, men har enda ikke hørt noe. nå går vel snart planene om å få kunne komme på våler 26-28 mai i vasken snart oxo. men hadde uansett ikke paner om å kjøre da. bare få tatt bilen på en go tur.
Det er sinnsykt kjedelig å vente på deler ja. for min del har jeg ikke noe hast, men alikevel.
Kan se ut som om den turen din til våler kan gå i vasken med din bil ja. Men får du delene nå snart så har du fremdeles over 2 uker. bør gå fint med litt effektiv skruing. men det er jo alltid noe som går galt når en begynner å stresse litt. :?

#171849  av Andy_Celica

cs2451 skrev:
Andy_Celica skrev:Nå begynner jeg å bli litt iritert her oxo. skulle hatt stempla mine onsdag forrige uke, men har enda ikke hørt noe. nå går vel snart planene om å få kunne komme på våler 26-28 mai i vasken snart oxo. men hadde uansett ikke paner om å kjøre da. bare få tatt bilen på en go tur.
Det er sinnsykt kjedelig å vente på deler ja. for min del har jeg ikke noe hast, men alikevel.
Kan se ut som om den turen din til våler kan gå i vasken med din bil ja. Men får du delene nå snart så har du fremdeles over 2 uker. bør gå fint med litt effektiv skruing. men det er jo alltid noe som går galt når en begynner å stresse litt. :?
blokka skal sendes til borring, veiv til avbalangsering+ vektredusering av svinghjul. rådene skal standariseres og tilpasses til stemplene og stempelringen skal finnfittes. (dette skal gjøres på sarpsborg motorverksted, så regner ca litt over 1 uke der.) og så ma jeg muligens vente til den 20 før jeg får ARP studsen jeg har bestilt. og så skal jo motoren inn i bilen oxo da!

#171850  av Goose

Andy_Celica skrev:
Goose skrev:Du skulle jo da banka opp kompisen og tatt kjarringa selv :lol:
tenk om kompisen er 2 meter høy og 2 meter bred (over skuldrene) da! da kunne det gått ille for seg. hihi :twisted:
Køder du eller? Når hedden er opptatt med å pule dama og de kommer til misionær stillingen da tar du en stol og smeller over hue hans, han kommer ikke til å merke en gang at dama hans var gjennom pult av en annen. :lol:

#171852  av Andy_Celica

Goose skrev:
Andy_Celica skrev:
Goose skrev:Du skulle jo da banka opp kompisen og tatt kjarringa selv :lol:
tenk om kompisen er 2 meter høy og 2 meter bred (over skuldrene) da! da kunne det gått ille for seg. hihi :twisted:
Køder du eller? Når hedden er opptatt med å pule dama og de kommer til misionær stillingen da tar du en stol og smeller over hue hans, han kommer ikke til å merke en gang at dama hans var gjennom pult av en annen. :lol:
Er det bare tilfeldig at du vet åssen det skal gjøre?? eller har du erfart det?? hihi :D

#171853  av cs2451

Andy_Celica skrev:
cs2451 skrev:
blokka skal sendes til borring, veiv til avbalangsering+ vektredusering av svinghjul. rådene skal standariseres og tilpasses til stemplene og stempelringen skal finnfittes. (dette skal gjøres på sarpsborg motorverksted, så regner ca litt over 1 uke der.) og så ma jeg muligens vente til den 20 før jeg får ARP studsen jeg har bestilt. og så skal jo motoren inn i bilen oxo da!
Begynner å bli litt knapp tid da ja. Jaja. men motoren blir jo bra til slutt da. er jo viktigs det. Men viss motoren er ferdig til 20 mai, har du jo god tid. setter motoren inn på en kveld!

#171854  av Andy_Celica

cs2451 skrev:
Andy_Celica skrev:
cs2451 skrev: Det er sinnsykt kjedelig å vente på deler ja. for min del har jeg ikke noe hast, men alikevel.
Begynner å bli litt knapp tid da ja. Jaja. men motoren blir jo bra til slutt da. er jo viktigs det. Men viss motoren er ferdig til 20 mai, har du jo god tid. setter motoren inn på en kveld!
ja det burde gå det da! har jo tatt 200 bilder og merket alle deler! så håper på det beste! :D

#171856  av Andy_Celica

får vel slå på tråden til han Vidar i morgen og spøre hvor stemplene mine blir av (vidar strand, http://www.vsmotor.no)

#171857  av cs2451

Da bør det gå bra ja. 200 bilder, hehe. Er jo masse av ledningene og slangene som er logisk plasserte og. men jeg og merka det meste. maskeringsteip med tall!

#171860  av Andy_Celica

cs2451 skrev:Da bør det gå bra ja. 200 bilder, hehe. Er jo masse av ledningene og slangene som er logisk plasserte og. men jeg og merka det meste. maskeringsteip med tall!
jeg fikk et tips av en på forumet, fargede strip, funker som bare f..n, så takker for tipset (hvis han leser dette)

#171861  av cs2451

var sikkert kompisen min det. men personlig synes jeg det ble litt for mye rot. men smaken er jo som baken.

#171863  av Andy_Celica

ja muligens litt mye rot, men syrevasking er bra greier, idag har jeg syrevaket mye deler, og de blir jo som nye. helt rent! og bytte noen pakninger og begynt å montere på kammene på toppen igjen. blir litt mye løse deler.

#171866  av cs2451

kjenner til løse deler ja. ligger motordeler i hele garasjen nå.

#171869  av Goose

Har ikke gjort det selv, men er ikke så veldig vanskelig å banke en fyr bevistløs når den holder på andre ting og har ikke kontroll på hva som skjer rund'n :roll:

Bare ¨bruke fantasien det :lol:

#171882  av Andy_Celica

Ringte til vsmotor og STEMPLA har kommet. jipppi!! :D

#171898  av Rage

Sweeeeeeeet weather today!
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 1174