Må prøve og få polert bil til søndagen nå så jeg ikke kommer med halv rød bil og halv rosa nesten

Wishmaster skrev:eller ihele tatt kjøreoppdrag søndag morgen!dca skrev:hehe, har samme problemet selv den morran@lpher skrev: LOL...er det uvant eller?om det er uvant??? sikkert 2år siden! så ja...rimelig uvant ja!![]()
kanskje noen vil kjøre kjerra mi dit?men det skal nok gå fint å holde seg edru egentlig. kanskje noen skulle startet et firma som kjører bilene fra hus til utstilling
Fantare skrev: Vet ikke om det er skrevet noe om det før så jeg spør for sikkerthetsskyld.. har ts ogn en egen plass eller er det bare og stille seg atmed der det er flest ToyotaerGodt spørsmål![]()
Fantare skrev:LOL
Må prøve og få polert bil til søndagen nå så jeg ikke kommer med halv rød bil og halv rosa nesten![]()
dca skrev:da må jeg desverre bare melde pass på søndag! bilen min ble for 10.min siden rygget på! fikk en hengerkrok langt inn i ene tåkelyset så frontfangern min ser ikke akkurat fin ut!Aj...ikke bra...
men heldigvis var det en hyggelig dame som sto og venta da jeg kom ut av butikken så alt blir ordna opp igjen på forsikringa! heldigvis...
er jo bare 14 dager siden ei slo døra i siden min og ikke ville gjøre opp for seg og bare stakk av... med en stor bulk laget av knyttneven min i skjermen!