TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#171906  av grimfer

Jeg venter også på deler!

Hjullageret mitt kommer denne uka, håper jeg.
Lei av å kjøre Peugeot 205 1,6 med automatgir!

#171907  av Andy_Celica

Ja enig.

Jeg kjører en vw multivan (transporter) med 2,4 sugediesel, 77 hk. det er kjipt det.

#171908  av Andy_Celica

Da blir det mest sansynelig våler på meg da! er det mange som skal ditt??

#171932  av ventreC

fikk giver i posten på fredag, men selvfølgelig var det feil del... den passet hvertfall ikke overens med resten... så blir vel to nye uker med kjøring i skitten pickup med kasettspiller... vurderer faktisk å vaske den ren og flytte over cd-spillern!

#171957  av sleeper

ventreC skrev:fikk giver i posten på fredag, men selvfølgelig var det feil del... den passet hvertfall ikke overens med resten... så blir vel to nye uker med kjøring i skitten pickup med kasettspiller... vurderer faktisk å vaske den ren og flytte over cd-spillern!
er ikke noe vits!
dagen etter at du har gjort det så får du den delen du trenger! (og det begynner og regne siden du har vasket bilen! :wink: )

#172110  av Andy_Celica

cs2451 skrev:kjenner til løse deler ja. ligger motordeler i hele garasjen nå.
jeg har fått stempla idag forresten, ser ut til at det blir våler.

#172114  av cs2451

Den er fin. da e det jo bare å sette i gang. tror ikke det blir noe våler på meg.

#172137  av ventreC

sleeper skrev:er ikke noe vits!
dagen etter at du har gjort det så får du den delen du trenger! (og det begynner og regne siden du har vasket bilen! :wink: )
Hehe. Får nok ikke den delen så fort... Er bare slik det er når man bor så langt unna.

#172140  av Rafleklakk

Vær glad dere har bil å kjøre i mellomtida istedet for å klage på den dere må "leve med" noen dager. Kjipt sitte helt uten bil mens bilen er på verksted.

#172148  av Andy_Celica

cs2451 skrev:Den er fin. da e det jo bare å sette i gang. tror ikke det blir noe våler på meg.
Tror ikke det blir våler på meg heller, leverte blokka på sarpsborgmotorverksted idag og får den igjen i slutten av mai, pga mye å gjøre der nå!

#172166  av cs2451

Andy_Celica skrev:
cs2451 skrev:Den er fin. da e det jo bare å sette i gang. tror ikke det blir noe våler på meg.
Tror ikke det blir våler på meg heller, leverte blokka på sarpsborgmotorverksted idag og får den igjen i slutten av mai, pga mye å gjøre der nå!
Det var surt! kommer vel sterkere tilbake når det er rudskogen!

#172167  av Andy_Celica

Ja skal jeg love deg, og på japsetreffen 5 juni på våler, hvis jeg er ferdig til det. hvis jeg får den 30 mai, har jeg jo 5 dager å meg. så håper det går bra!

#172177  av MacGyver

japsetreffen 5 juni på våler
Sikker på den datoen ? Må eg bokke ferie dagene nå altså :)

#172184  av anjaa

ja, japsetreffet er 5.juni :) jeg skal være flaggvakt med sindre :)

#172185  av sindrejl

anjaa skrev:ja, japsetreffet er 5.juni :) jeg skal være flaggvakt med sindre :)
:D
  • 1
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 1174