TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#173036  av sleeper

hm.. stakkars fyr som kjøpte den bilen... og det at selger gjemmer seg bak det at bilen ble solgty som den sto kan man vel ikke akkurat kalde bra service..

#173091  av Andy_Celica

sleeper skrev:hm.. stakkars fyr som kjøpte den bilen... og det at selger gjemmer seg bak det at bilen ble solgty som den sto kan man vel ikke akkurat kalde bra service..
Har ikke noe å si. hadde jeg vært han hadde jeg gått til en advokat, selgeren har ikke en sjangse, holde tilbake informasjon, han kan til og med krve erstatning for å ha blitt lurt.

#173108  av bose

blææææææææ!
Nå er tinga mine pakka.. rommet er tomt og vennene mine blir nå spredd rundt over hele norge
:cry: :cry:

#173109  av Wishmaster

formen på gjengen her da? vorse me bare damer, kan ikke bli bedre :P

#173111  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:Har ikke noe å si. hadde jeg vært han hadde jeg gått til en advokat, selgeren har ikke en sjangse, holde tilbake informasjon, han kan til og med krve erstatning for å ha blitt lurt.
Enten så har han holdt tilbake informasjon (noe som jeg tror) eller så har han ungått å sjekke bilen stand fordi han kanskje har hadt sine tvil.

Fordi han nektet plent å sette bilen på biltilsynet for meg. Noe jeg synes er veldig rart.

#173112  av Andy_Celica

Wishmaster skrev:formen på gjengen her da? vorse me bare damer, kan ikke bli bedre :P
Tror jeg på! :D

#173114  av Erlend

bose skrev:blææææææææ!
Nå er tinga mine pakka.. rommet er tomt og vennene mine blir nå spredd rundt over hele norge
Hvor skal du da mr bose man? Har ikke vært her på en stund jeg serru..hehe.

#173116  av Andy_Celica

arctic_celi skrev:
Andy_Celica skrev:Har ikke noe å si. hadde jeg vært han hadde jeg gått til en advokat, selgeren har ikke en sjangse, holde tilbake informasjon, han kan til og med krve erstatning for å ha blitt lurt.
Enten så har han holdt tilbake informasjon (noe som jeg tror) eller så har han ungått å sjekke bilen stand fordi han kanskje har hadt sine tvil.

Fordi han nektet plent å sette bilen på biltilsynet for meg. Noe jeg synes er veldig rart.
Ja noe muffens er det. men ville kjørt en sak mot han med advokat og greier, så han skjønner at kjøperen ikke er til å kødde med. det har jeg gjort, og ser foreløbig ut til å fungere! men venter fortsatt svar fra han jeg kjøpte bilen av.

#173119  av bose

Erlend skrev:
bose skrev:blææææææææ!
Hvor skal du da mr bose man? Har ikke vært her på en stund jeg serru..hehe.
nå skal jeg hjem til nøtterøy/helvete
9 mnd på folkehøgskole i mosjøen ligger nå bak meg

#173120  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:
arctic_celi skrev:

Ja noe muffens er det. men ville kjørt en sak mot han med advokat og greier, så han skjønner at kjøperen ikke er til å kødde med. det har jeg gjort, og ser foreløbig ut til å fungere! men venter fortsatt svar fra han jeg kjøpte bilen av.
Ja, det er vel jurist mat dette nå. Koster ikke å sette en advokat på saken vannvittig mye penger da?

#173122  av Andy_Celica

Ja, det er vel jurist mat dette nå. Koster ikke å sette en advokat på saken vannvittig mye penger da?
Er manmedlem av naf (som jeg er) får man en halv time gratis og utover det er det en egenadel på 384 kr for 2 timer med advokatbistand!

Så det er bare å kjøre på. ikke drøy. kjør på med en gang.

#173124  av arctic_celi

Andy_Celica skrev:Er manmedlem av naf (som jeg er) får man en halv time gratis og utover det er det en egenadel på 384 kr for 2 timer med advokatbistand!

Så det er bare å kjøre på. ikke drøy. kjør på med en gang.

ÅÅååååå... da lærte jeg noe nytt i dag også ;)

#173165  av sleeper

regner nok med at denne saken kommer til og gå via en advokat ja... :?

#173199  av GT_rider

Og jeg tenker at denne saken ikke har noe på ett åpent nettforum å gjøre. Det er heller en sak mellom de to innvolverte parter vil jeg si :?

#173202  av Andy_Celica

GT_rider skrev:Og jeg tenker at denne saken ikke har noe på ett åpent nettforum å gjøre. Det er heller en sak mellom de to innvolverte parter vil jeg si :?
Ja det er forståelig, men det jeg ville frem til med innlegga var at han har nokk retten på sin side!
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 1174