TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#173642  av Andy_Celica

så jeg som skal kjøre 1,3 bar på org turbo på spessiele anledninger, og 0,8 -1 bar til vanlig, trenger ikke noen ny ic. jeg har jo 3 dyser forran ic org på bilen, bare koble til disse og spyle innimellom så vil det bli kaldrer luft på lange turer.

#173644  av jsun

Hmm... litt små "bubs" vel??... da har dama min større, og ser bedre ut :wink:

#173651  av jonny on the spot

jsun skrev:Hmm... litt små "bubs" vel??... da har dama min større, og ser bedre ut :wink:
FÃ¥ se bilde av dama di da :roll:

#173653  av Hyperion

celicat23 skrev:Kan sitte å se på det her i flere timer jeg...

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=3060
Hehe.. Tydelig at folka rundt på filmen var mer opptatt av alt annet enn dama i alle fall.. Men hu var fin å legge øya på :)

#173672  av celicat23

jsun skrev:Hmm... litt små "bubs" vel??... da har dama min større, og ser bedre ut :wink:
Sånne ting må bevises med bilder.

#173902  av arctic_celi

Grattis med dagen!!!! :D
Hipp hipp hurra!!!

#173905  av sleeper

jippi! :D

#174046  av Andy_Celica

Dårligste 17 mai på lenge, regnet hele dagen her i sarpsborg ihvertfal.

#174050  av Apsis

Andy_Celica skrev:Dårligste 17 mai på lenge, regnet hele dagen her i sarpsborg ihvertfal.
Word!
Enda godt jeg har eksamenslesing som venter i morgen å glede meg til.

#174056  av tojo

Pent vær i nord :D men hva spiller det for en rolle?Er sengeliggende(med brudd i halebein).

#174060  av Andy_Celica

tojo skrev:Pent vær i nord :D men hva spiller det for en rolle?Er sengeliggende(med brudd i halebein).
hørtes ikke godt ut :(

Ã…ssen klarte du det da :?:

#174092  av arctic_celi

tojo skrev:Pent vær i nord :D men hva spiller det for en rolle?Er sengeliggende(med brudd i halebein).
Var veldig pent vær oppe i nord ;) en av de bedre 17mai gitt ;)

#174104  av elino

I dag blir det kjøring på Våler :D

Årets første på bane...bare så drit at det må regne :evil:

#174287  av grimfer

Nå er jeg akkurat ferdig med å vaske øynene mine i aceton. Jeg kom til å se Big Brother. I mer enn 5 minutter!
  • 1
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 187
  • 1174