@lpher skrev:Skal vi organisere slik at vi får ordna no'n telt, stoler og lignende eller?levde litt med marcus sitt telt og stoler.. var ganske genuint å sitte å grille litt og ete under sånn der telt
Åssen er det med videokamera tetthet fks? Vi må jo passe på at begivenheten blir foreviget
VeilSide skrev:77 betalt av de 451 påmeldte på nettsiden iallefall (forbehold om at jeg greide telle riktigt nå da)Ja fikk også 77 betalte av totalt 451 påmeldte,
@lpher skrev:Skal vi organisere slik at vi får ordna no'n telt, stoler og lignende eller?Ang. telt ,bord og stoler,så har vi pratet litt om det.
Åssen er det med videokamera tetthet fks? Vi må jo passe på at begivenheten blir foreviget
w-master skrev:Skal holde meg med egen stol i allefall. Tror ikke jeg får plass til flere i bilen da jeg skal ha med meg et ekstra sett hjul.Blir du å kjøre i kolonne fra trondheim og oppover sammen med oss andre eller?![]()
Ellers så blir jeg og stille opp med kamera for å få filmet den store begivenheten.Skal filme så mye som mulig ifra helga!
chris skrev:Desverre blir jeg ikke det i år heller=\ Har tatt ut 3 uke ferie ifra neste uke, så jeg reiser oppover allerede da. Må besøke litt familie da det er snart 1 år siden jeg så de sist...w-master skrev:Skal holde meg med egen stol i allefall. Tror ikke jeg får plass til flere i bilen da jeg skal ha med meg et ekstra sett hjul.Blir du å kjøre i kolonne fra trondheim og oppover sammen med oss andre eller?![]()
Ellers så blir jeg og stille opp med kamera for å få filmet den store begivenheten.Skal filme så mye som mulig ifra helga!
tojo skrev: Ang. telt ,bord og stoler,så har vi pratet litt om det.Cool
Endel stoler,muligens noen bord skal jeg nok kunne skaffe.
tojo skrev: Telt(stort) derimot blir nok værre(da må vi leie),men (hage)partytelt er mulig å oppdrive.Er vel partytelt som er mest reelt ja
tojo skrev: Filming og bilder for å forevige begivenheten,kan jeg ikke svare på da jeg selv bare har et digitalkamera.Er i samma båten jeg også...men jeg skal prøve å få lånt med meg ett videokamera for anlednigen
tojo skrev: Hadde håpet at proff fotografen(willmann) fra i fjor hadde dukket opp.Me too
Tore skrev:hei, Tojo, til helga kommer jeg nedover til Mo med Supraen for å reklamere for treffet, du får komme å hilse på, vi skal stå en eller annen plass i sentrum...COOLTBegynner å bli rimelig klar for litt kjøring nå!
w-master skrev:Hva skjer oppe på acr nå om dagen? Hørte noen rykter i dag når jeg kom til mo at det er noe graving oppe på acr og at det kanskje ikke ble ferdig til sommertreffe?hah se for deg du.. om dem plutselig skal kansellere alle avtaler med feks sommertreff o.l.. gjett om dem taper penger da? Neidu.. trukke det blir noe problemNoen som vet noe mere?
sindrejl skrev:Det var det jeg også tenktew-master skrev:Hva skjer oppe på acr nå om dagen? Hørte noen rykter i dag når jeg kom til mo at det er noe graving oppe på acr og at det kanskje ikke ble ferdig til sommertreffe?hah se for deg du.. om dem plutselig skal kansellere alle avtaler med feks sommertreff o.l.. gjett om dem taper penger da? Neidu.. trukke det blir noe problemNoen som vet noe mere?