TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt skifte clutch og div pÃ¥ GT4

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#171931  av larsst185

ATS påstår at det ikke kan være wg pga det er inni eksoshuset å da ville jeg ikke hørt det.Bullshit.
Han ba meg sjekke pakningene som fulgte med Tial WG en,de var søppel å brant opp med en gang.Veldig bra at de sier fra om sånt etter at jeg har mont alt sammen.Blir litt oppgitt.

#171934  av sleeper

ser på de andre forumene at de har fått en del klager på dårlig kunderservice, er synd det.. :?

#171935  av GT4 CS

Jeg har samme lyden i min, og det kom etter jeg monterte downpipe, årsaken er at wg spjeld har hengt seg fast i åpen stilling eller ikke lukker helt. Da jeg drar wg lukket og holder den der forsvinner lyden, så du skal ikke se bort ifra at det er wg spjeld som lager lyden din

#172915  av sleeper

har du rasa motoren eller? (siden du leiter etter en ny! :wink: )

#172933  av larsst185

hehe.nei.en brannskada bil en kollega har kjøpt.Skulle bare være å skifte div brente deler i motor rommet men viser seg idag at motoren er kjørt tørr eller noe sånt.et jævla opplegg.Noen som kjenner til bilen kansje?Svart cs som brant i drammen?!er jo way of topic da...

#173035  av sleeper

ja, var det ikke en har inne som hadde den da?
mener og huske at han postet litt om den for en tid tilbake siden!

har du fått kjørt no med din da?
blitt no fart i den?

#173641  av sleeper

du kan erstatte denne med den org! men da vil den fortsatt bare gå som en narrowband inn til ecu! (org ecu forstår ikke bredbånds signaler!)

#174345  av larsst185

Bilen futter som fy den.Demonterte turboen 17 mai for å sjekke hva som lage klirre lyden.jeg har hele tiden ment det var den interne wg men ATS avviste det tvert.Jeg hadde selfølgelig rett å nå er lyden borte.irriterer meg bare mer og mer over de folka.Vertfall,eneste problemet nå er at når jeg ligger i 3 gir å drar moderat på slik at turboen lader litt for så å gå sakte av på gassen får bilen helt fnatt.Det virker som den fusker no helt jævli,nesten som du går av og på gassen fort på en gammel bil med MASSE slakk i drivverket,den "jokkinga" du da får liksom.noen som har noen formening.?Hadde tidligere i uka feilkode 25 og 26 lagre.mixture to rich og mixture to lean.Sletta disse å har ikke fått de tilbake siden.

#174528  av larsst185

en ting til.synes ikke dumpen fungerer helt bra.Må lade max og gå hardt av på gassen for å få den til å åpne.Har det at den er montert etter ic mye å si tro?

#174537  av ErikG

Er ingen lekkasjer eller noe i vakumsystemet da? Eller stram dump?

#174563  av sleeper

vil tru at det har med enten en for stram dump eller en dårlig\for liten vakumslange til dumpen.. (pass på og ikke bruk noen av de utgangene på spjelduhuet som vakum.. for der er det nemlig ikke vakumm!)

#174629  av larsst185

Neinei.bruker den på baksiden av manifolden.Slangen er tykk nok.Møkkadump trur jeg.

#174639  av sleeper

noe ebay greier eller?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13