TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#175075  av Neemi

FireWalk skrev:
Neemi skrev:Enkelte har muskler, andre er rett og slett bare pingler :P

*titte på Eirik*
Med så store muskler som jeg har så kreves det jo enorme mengder med energi for å i det hele tatt flytte på armene med tanke på all vekten som er inne i bildet. Muskler veier jo mer enn fett, så jeg må jo gjøre det jeg kan for å spare på energien. vet du! ;)

Det var jo derfor jeg alltid pleide å banke deg med bare en arm istedet for to. Husker du ikke det da? :P :lol:
Hmmm....merkelig at bare en av oss husker det der gitt :P
FireWalk skrev: Nei men seriøst, jeg liker servostyringen min jeg. det gir det hele litt mer luxus preg syntes jeg. Får følelsen av at bilen er litt nyere enn den egentlig er.. er vel noe sykisk.. hehe :)

Mener å huske at du kommenterte det selv og jeg? at det var kjekt med servostyring når du kjørte min. :D
Likte den IKKE....godt jeg vet hvor dårlig hukommelse du har :)
Skal innrømme at det er praktisk ved trange småbygater og lukeparkeringer, men når du er ute og farter fort fort så liker jeg bedre følelsen av at bilen er som støpt på veien for den synes jeg manglet.
En følelse av mindre kontroll kanskje? Og det var ikke fordi jeg er jente eller bilen gikk så forbanna fort nei!
FireWalk skrev: Tenk bare hvor sliten du hadde blitt i armene dine om jeg ikke hadde hatt servostyring den dagen du tullet oss vekk på alle de kronglete svingete smale veiene langt utepå landsbygda, med gjentatte U-svinger og det hele. :lol: :lol:
Hehehehe......."Det MÅ være den ferga der da, de andre har sikkert dratt foran".
Bra for meg så har jeg både tålmodighet og liker synet av vakker natur og utrolig nok er det ikke så ille å sitte noen timer i bil med deg så lenge jeg får leke med Statoil sommerpasset mitt.
Fikk jo til og med med oss en halvtime av streetmeetet og :lol:

Forøvrig har jeg nå blitt ekspert i å finne veien dit jeg skal ;)
Så nå gjenstår det bare å overbevise alle andre om at jeg ikke er så dum som jeg ser ut ;)

#175078  av FireWalk

neemi:

servoen er jo progresiv, så når man kommer over en viss hastighet så kobles den helt ut. Men på de veiene vi kjørte på så var vi jo skjelden over 50... Museidsvik, var det ikke det det hette? skikkelig bondeland.. :lol:

Jeg kjørte jo din og, og har hatt gti selv før uten servo. I 80 eller mer så føles de helt like etter min mening, eneste at den med servo kan virke litt vel lett på rattet i lavere hastigheter, men det er bare en tilvenningsak :) Den veier opp for det igjen når man skal vri på rattet når bilen står stille f.eks.

Tror aldri jeg har opplevd å kjøre meg så vill før.. eller.. var jo du som kjørte oss vill, men må vel inrømme at store deler av det var min feil da :p hehe..

Du og de statoil lekene dine... Men ganske greit sånn sett, Neemi er som en unge. Bare å gi henne noe å leke seg med så blir det stilt. :lol: Da kan man slippe unna med å ha kjørt alvorlig feil slik at man kaster vekk hele dagen.

Og det med at bilen ikke gikk så fort kan vel ha noe med at der var 2 knuste stempler på den mens vi drev og kjørte rundt :lol: hehe..

Men fortvil ikke! neste gang jeg skal noe sted skal jeg være utstyrt med GPS navigasjon! :P
Sist redigert av FireWalk den 22 mai 2006 13:24, redigert 1 gang totalt.

#175080  av FireWalk

Andy_Celica skrev:Jeg hører akkurat motsatt jeg, folk kommer bort til meg og spør hvorofr jeg gidder å style bilen min som en gt4 når det bare er en vanlig celica, skjønner ikke hvor de får det fra engang.

Da svarer jeg alltid, har du noen gang sett en vanlig celica med rattet på HØYRE side!

Jeg stod oxo parkert ved siden av en bmw engang, så brått sveiva han ned vinduet og ropte på meg, så rusa han motoren ganske høyt, og begynte å snakke ut om at han skulle kjøre fra den jalla styla celicaen min, han skrøt av 230 hester osv.
Da starta jeg bilen trykka pedalen i bunn og dro den nesten til turtalsprra og slapp gassen "psssss" kom det av dumen min, da sveivet han opp vinduet og bare kjørte!

HAHA lo jeg høyt!
hehehe.. jeg vet hvordan du føler deg! Ofte når jeg sier at jeg har MR2 Turbo så bare ler folk av meg. "Ingenting som heter det! MR2 har 156 hk... må ikke skryte på deg noe nå!"

Jeg har blitt så lei av å høre det at jeg har gått over fra å argumentere til å demonstrere istedet. Sistnevnte er mye mer effektivt.

En gang stod jeg i et lyskryss. Da kom det en sint BMW bak meg (fikk ikke med meg hvilken type) Men den stod og rusa veldig og jeg hørte dumpventilen godt... Jeg bare kjørte helt rolig... var veldig forsiktig på gassen så han ikke skulle høre at jeg og hadde dumpventil..

La meg litt over fartsgrensen da, han lå hele tiden i ræva på meg. Når vi kom til en langstrekning ser jeg han hiver seg ut og skal kjøre forbi. Da girer jeg ned og gir FULL gass og bare suser ifra han. Ser han forsvinner i speilet. Så slipper jeg gassen: PSSSSSSSSSSSSSSSSH!!!!!!!!

Det siste jeg så var to personer av typen hankjønn i fremsetene som satt og MÅPTE med haka ned på knærne... :lol: det var bare så UTROLIG verd det!!! satt og gliste for meg selv i en time etterpå.. hehe.. One down, a million to go...

#175082  av Andy_Celica

FireWalk skrev:
Andy_Celica skrev:Jeg hører akkurat motsatt jeg, folk kommer bort til meg og spør hvorofr jeg gidder å style bilen min som en gt4 når det bare er en vanlig celica, skjønner ikke hvor de får det fra engang.

Da svarer jeg alltid, har du noen gang sett en vanlig celica med rattet på HØYRE side!

Jeg stod oxo parkert ved siden av en bmw engang, så brått sveiva han ned vinduet og ropte på meg, så rusa han motoren ganske høyt, og begynte å snakke ut om at han skulle kjøre fra den jalla styla celicaen min, han skrøt av 230 hester osv.
Da starta jeg bilen trykka pedalen i bunn og dro den nesten til turtalsprra og slapp gassen "psssss" kom det av dumen min, da sveivet han opp vinduet og bare kjørte!

HAHA lo jeg høyt!
hehehe.. jeg vet hvordan du føler deg! Ofte når jeg sier at jeg har MR2 Turbo så bare ler folk av meg. "Ingenting som heter det! MR2 har 156 hk... må ikke skryte på deg noe nå!"

Jeg har blitt så lei av å høre det at jeg har gått over fra å argumentere til å demonstrere istedet. Sistnevnte er mye mer effektivt.

En gang stod jeg i et lyskryss. Da kom det en sint BMW bak meg (fikk ikke med meg hvilken type) Men den stod og rusa veldig og jeg hørte dumpventilen godt... Jeg bare kjørte helt rolig... var veldig forsiktig på gassen så han ikke skulle høre at jeg og hadde dumpventil..

La meg litt over fartsgrensen da, han lå hele tiden i ræva på meg. Når vi kom til en langstrekning ser jeg han hiver seg ut og skal kjøre forbi. Da girer jeg ned og gir FULL gass og bare suser ifra han. Ser han forsvinner i speilet. Så slipper jeg gassen: PSSSSSSSSSSSSSSSSH!!!!!!!!

Det siste jeg så var to personer av typen hankjønn i fremsetene som satt og MÅPTE med haka ned på knærne... :lol: det var bare så UTROLIG verd det!!! satt og gliste for meg selv i en time etterpå.. hehe.. One down, a million to go...
Kult! haha! de bmw`ene tror de er noe de ikke er.

Men folk kommer alltid til å kværuler om slike ting, best å bare vise de!

#175085  av Magne_F

Det kom en Audi TT (usikker på hvilke type) litt for raskt opp bak meg på vei opp mot Norstrand her for noen uker siden. Han la seg også helt opp i rumpa på meg. Det var ganske digg å høre turboen suse mens han forsvant i speilet. :-)

#175087  av celicat23

FireWalk skrev:hehehe.. jeg vet hvordan du føler deg! Ofte når jeg sier at jeg har MR2 Turbo så bare ler folk av meg. "Ingenting som heter det! MR2 har 156 hk... må ikke skryte på deg noe nå!"
Ikke alle er like lure stakkars. Stod vedsiden av audi RS2'en til en kompis og prata når vi var på gatebil. På emblemet bak på bilen så står "PORCHE" nevnt (orginalt). Og hva skjer? Noen fjortisser kommer bort, peker på emblemet, og slår det fast en gang for alle "ååååh, jævla wanna-be 'ass. 'ække porche det dær vettu'. ååååh, så jævla teit 'ass."

Mye rare folk.

#175088  av celicat23

Andy_Celica skrev:Men det var jo veldig bra alternativer det du kom med der da! :D
Så du får ha lykke til med velginga. men ihvertfall har prøvd ixus 750 og det er knall!
'Cause I'm worth it....SÃ¥ ble det ett CANON POWERSHOT S3 IS. Gleder meg til det kommer!!!!

#175094  av Andy_Celica

Nå gikk faan med japsetreff til hel...te også, ringte sarpsbor motorverksted idag også, de skulle begynne på motoren til uka.
Jeg kom nesten igjennom tlf til han idiote og slo han, jeg leverte motoren inn den første uka denne mnd, og de han enda ikke sett på den!

Kan ikke ta så lang tid å borren en blokk.

#175109  av grimfer

Celica-lengselen er sterk nå!

Herregud, så lei jeg er av peugeot 205!

#175112  av FireWalk

Har ikke bil i det hele tatt jeg nå...... var tenkt meg nedover til østlandet til helga og.. men den gang ei siden den nyoverhalte turboen gikk...
Vedlegg
Bilde381.jpg
Bilde381.jpg (45.04 kiB) Vist 676 ganger

#175113  av Andy_Celica

grimfer skrev:Celica-lengselen er sterk nå!

Herregud, så lei jeg er av peugeot 205!
Jeg har ikke kjørt celicaen på 2 mnd jeg nå!

#175116  av Mr2 Mk2

FireWalk skrev:Har ikke bil i det hele tatt jeg nå..
Andy_Celica skrev:Jeg har ikke kjørt celicaen på 2 mnd jeg nå!
Godt at det er flere enn meg som er billøs for tiden :roll: :roll:

#175119  av Andy_Celica

Jostein skrev:
hva har skjed med din da?

#175124  av Mr2 Mk2

Andy_Celica skrev:
Jostein skrev:
hva har skjed med din da?
Kan vel si det sånn at den møtte veggen..... :(

#175131  av dca

var da fælt hvor billøs folket var! fikk igjen min idag jeg! 8)
  • 1
  • 189
  • 190
  • 191
  • 192
  • 193
  • 1174