TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla t-sport

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#174423  av Corolla T Sport

Det er 225/35-18! De tar ikke i noen sted. utrolig gode å kjøre på!

Her kommer litt flere bilder:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av Corolla T Sport den 20 mai 2006 10:43, redigert 1 gang totalt.

#174457  av sleeper

hvor var det du kjørte med den rollan som smalt da?

#174459  av Corolla T Sport

sleeper skrev:hvor var det du kjørte med den rollan som smalt da?
Tenkte du på meg???

#174480  av sleeper

Corolla T Sport skrev:
sleeper skrev:hvor var det du kjørte med den rollan som smalt da?
Tenkte du på meg???
nope,
tenkte på historien gnmfr skrev om i en tidligere post..

#174630  av gnmfr

såpass lav profil altså :P Åssen innpress har du da? vurderer sterkt å dreie av et par millimeter på felgane mine hvis det er mulig... Skal se på det en gang jeg har tid :P Hater å ikke kunne ha folk med meg omtrent...

Sleeper: Den rollan som smalt var på vei ned fra siljan... Hadde akkurat kjørt over slettene forbi haivannet, og rett etter siste strekket kommer det en veldig brå venstre sving :P Bilen har stått parkert i siden av veien til i dag da de kjørte den hjem igjen (måtte bare ha nye felger og dekk for de vrengte seg jo av alt :P ) Gikk utrolig nok veldig bra med alle som var med, og bilen ser ikke sååå ille ut faktisk :lol:

#174657  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:såpass lav profil altså :P Åssen innpress har du da? vurderer sterkt å dreie av et par millimeter på felgane mine hvis det er mulig... Skal se på det en gang jeg har tid :P Hater å ikke kunne ha folk med meg omtrent...

Sleeper: Den rollan som smalt var på vei ned fra siljan... Hadde akkurat kjørt over slettene forbi haivannet, og rett etter siste strekket kommer det en veldig brå venstre sving :P Bilen har stått parkert i siden av veien til i dag da de kjørte den hjem igjen (måtte bare ha nye felger og dekk for de vrengte seg jo av alt :P ) Gikk utrolig nok veldig bra med alle som var med, og bilen ser ikke sååå ille ut faktisk :lol:
Ja, skal d være lav profil så skal det være lav profil :lol:

Skulle mene at inpresset er på 42. Synes de var bedre å kjøre på enn 205/40-17!! Mine gamle OZ felger!

#174690  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:Ja, skal d være lav profil så skal det være lav profil :lol:

Skulle mene at inpresset er på 42. Synes de var bedre å kjøre på enn 205/40-17!! Mine gamle OZ felger!
hehe :lol:

Lurer på om det er 35 innpress på de jeg har nå, trudde det var 45 jeg hadde bestilt :lol: Noe stemmer ihvertfall ikke :lol:

Men bra de er bedre å kjøre med enn de gamle da, men de sporer vel en del mer og du meker vel underlaget litt bedre ;) Men skjønner deg at du liker det egentli, jeg er sykt fornøyd med kjøre egenskapene i bilen min nå, kan ligge temmelig fort mellom svingane kan du si :D Hjalp også veldig med tte fjærene for da krenga ikke bilen så i svingane, så nå sitter jeg bra... Men da kommer de felgane inn i bildet igjen, hvis jeg kjører VELDIG fort i svingane så slår jeg nedat foran :cry:

#174926  av Corolla T Sport

Styling kit til corolla face lift!! Hentet fra 9th gen corolla!

Bilde

Setter inn teksten som stod om det i tilegg:

That's correct. C-one got a kit for our hatchback that looks awsome!

I found this that i think look really great, but it is for the face-lifted 2004 and newer. I got a 2003 without the teardrop in the headlights.

#174966  av gnmfr

Si ifra hvis du finner en forhandler på den der :D Koster 5500 kroner i sveits... Pluss moms, så koster den nesten 6900... Og da må du plusse på toll og frakt også... Ny flaten, den er dyr :lol:

#175097  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Si ifra hvis du finner en forhandler på den der :D Koster 5500 kroner i sveits... Pluss moms, så koster den nesten 6900... Og da må du plusse på toll og frakt også... Ny flaten, den er dyr :lol:
Ta kontakt med Autopower å hør om de kan skaffe den til deg. Så får du en fast pris på hele greia!!! Jeg vet de tar inn ting som de ikke har i sortimentet!!!

Nr er som følger: 37 05 91 90

#175100  av Corolla T Sport

Har forøvrig bestilt meg sideskjørt til bilen i dag... 3500 spenn + lakk... Tjohei.. Ikke billig.. Men de er da orginale..

#175118  av gnmfr

Corolla T Sport skrev:Har forøvrig bestilt meg sideskjørt til bilen i dag... 3500 spenn + lakk... Tjohei.. Ikke billig.. Men de er da orginale..
hmm... Koster å være mann :P Samma som jeg har eller noen andre?

Skal ta kontakt med de når jeg får tid, til fredan tenker jeg :D Likte den fronten veldig godt :D

#175123  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:
Corolla T Sport skrev:Har forøvrig bestilt meg sideskjørt til bilen i dag... 3500 spenn + lakk... Tjohei.. Ikke billig.. Men de er da orginale..
hmm... Koster å være mann :P Samma som jeg har eller noen andre?

Skal ta kontakt med de når jeg får tid, til fredan tenker jeg :D Likte den fronten veldig godt :D
Samme som du har! Vil ha det orginalt! Klips å deksler som trengs kostet 1500 spenn.. Er jo helt sykt.. Selve skjørtene 2000...

Den fronten var sykt bra!

#176086  av Corolla T Sport

Slenger inn et bilde jeg tok i går!
Vedlegg
Ferdig.jpg
Ferdig.jpg (21 kiB) Vist 109 ganger

#176918  av gnmfr

Sinsykt fin bilen din begynner å bli nå, bare side skjært så har den alt :D

Var biltreff på stevneplassen i helga, våkna selvfølgelig av et en kamerat sto på utsia av vinduet og banka som en helt for å si at vi måtte komme oss ditt... Hadde sovi 4 timer og bilen var ikke akkurat ny vaske ned der :lol:

Men hiver inn et bilde forde :D Nå til helga blir det andre boller, får igjen bilen på torsdan (ny fanger++), eksamen på fredan, og så rett hjem og vakse og polere i mange timer :D For på lørdan er det streetshow på samma stedet, blir myyye folk :D

Bilde

Bilde

Hvordan bruke flere hundre tusen på en bil :P

Bilde

--------------------------

Blir ikke så mange bilder bare fra den ene sia nå lenger folkens, får jo ny fanger nå :D
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16