Hyperion skrev:Vel, jeg sitter som vanlig å produserer kraftfôr til sultne dyr i distriktetHar hørt at kaimagne har litt lyst på en gt4Sitter også å klør meg i hodet og lurer på om jeg skal selge gt4`n min eller ikke... har lyst på supra bl.a.... hmm... tror jeg legger den ut for salg og sjekker interessen, så får vi se!
gnmfr skrev:knekker ikke akkurat nakken i en 05 avensis med 110hk heller...celicat23 skrev:Driiiit nå i denne celica møkka, og kjøp en yaris verso 1.3! Går hver dag, null problemer!!!Eller hva med en corolla stasjonvogn med illsinte 97 ponnier, som oppfører seg som ihvertfall 50-60... Var grei nok å kjøre med helt til mopedane og lett motorsyklane kjørte rett ifra meg
Av negative ting med den, så må det nevnes den sterke homofile tonen i utseende av bilen, og folk som ser deg kjøre den sitt sympatiske blikk som bare roper "stakkars han som ikke har råd til ordentlig bil".
Noen form for kjøre glede, eller noe som kan kvalifiseres som en "opplevelse" er vel også ett sterkt savn...
Kanskje ikke like kul å stille på gatebil med heller...
Og damene!!! Damene....ler av deg.
MEN!!!! Den går!!!!
Fyttihelvete, jeg må få oppgradert til noe annet....samma med civic med 75 hester, hadde ikke litt sjangs en gang
![]()
Skal levere inn min bil om 6 dager, blir billøs jeg også daKommer vel like fort tilbake som jeg leverte den håper jeg
Andy_Celica skrev:idag ble jeg ringt opp av sarpsborg motorverksted, og motoren min er ferdig onsdag eller torsdag neste uke! så hvis jeg skrur som en gal dag og natt, rekker jeg kanskje japsetreff 5 juni!husk at du skal kjøre inn motoren før det blir no morro da...
Hadde vært morro!
sleeper skrev:Ja vet at den skal kjøres inn, men kan jo kjøre til våler med bilen, hadde ikke tenkt å kjøre på banen, bare kjøre opp og hilse på folka og vise frem bilen!Andy_Celica skrev:idag ble jeg ringt opp av sarpsborg motorverksted, og motoren min er ferdig onsdag eller torsdag neste uke! så hvis jeg skrur som en gal dag og natt, rekker jeg kanskje japsetreff 5 juni!husk at du skal kjøre inn motoren før det blir no morro da...
Hadde vært morro!
sleeper skrev:okay, får ta deg en tur til gardemoen på søndagen også da vetø...søndag 28 som kommer nå?