TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#175346  av FireWalk

ADHD:-))) skrev:Hei!
Å va jør så de GODE natte raverene på i kveldingen da???:-)
Ikke så mye.. skal i møte med statens vegvesen, politiet og trygg trafikk om 6 timer... og så jobb etter det igjen. Må finne ut noe genialt å si.. :P

#175348  av Hyperion

Vel, jeg sitter som vanlig å produserer kraftfôr til sultne dyr i distriktet :) Sitter også å klør meg i hodet og lurer på om jeg skal selge gt4`n min eller ikke... har lyst på supra bl.a.... hmm... tror jeg legger den ut for salg og sjekker interessen, så får vi se!

#175383  av arctic_celi

Hyperion skrev:Vel, jeg sitter som vanlig å produserer kraftfôr til sultne dyr i distriktet :) Sitter også å klør meg i hodet og lurer på om jeg skal selge gt4`n min eller ikke... har lyst på supra bl.a.... hmm... tror jeg legger den ut for salg og sjekker interessen, så får vi se!
Har hørt at kaimagne har litt lyst på en gt4 ;)

#175447  av sleeper

gnmfr skrev:
celicat23 skrev:Driiiit nå i denne celica møkka, og kjøp en yaris verso 1.3! Går hver dag, null problemer!!! :-)

Av negative ting med den, så må det nevnes den sterke homofile tonen i utseende av bilen, og folk som ser deg kjøre den sitt sympatiske blikk som bare roper "stakkars han som ikke har råd til ordentlig bil".

Noen form for kjøre glede, eller noe som kan kvalifiseres som en "opplevelse" er vel også ett sterkt savn...

Kanskje ikke like kul å stille på gatebil med heller...

Og damene!!! Damene....ler av deg.

MEN!!!! Den går!!!!

Fyttihelvete, jeg må få oppgradert til noe annet....
Eller hva med en corolla stasjonvogn med illsinte 97 ponnier, som oppfører seg som ihvertfall 50-60... Var grei nok å kjøre med helt til mopedane og lett motorsyklane kjørte rett ifra meg :lol: samma med civic med 75 hester, hadde ikke litt sjangs en gang :lol:

Skal levere inn min bil om 6 dager, blir billøs jeg også da :cry: Kommer vel like fort tilbake som jeg leverte den håper jeg :P
knekker ikke akkurat nakken i en 05 avensis med 110hk heller... :roll:

#175611  av elino

Om 5 timer tar jeg HEELG...lang Gatebilhelg :D

Det har regnet ustanselig i mange dager nå...langtidsvarselet har heldigvis endret seg til sånn passe til helt greit, men det er ennå noen dager igjen så :roll:

Are er i rute med bilen sin og er klar som et egg til løp i helga :twisted:

Torsdag får vi besøk av @lpher og madammen, det gleder vi oss til :D Hele 3 Supra MKIV på gårdsplassen...hehe blir litt av et syn :twisted: Fredag økes besøket ytterligere, så det ligger an til en toppers helg.

Vi bor liker ved riksvegen til Vålerbanen (1,5 mil nord), så alltid like moro når bilene begynner å komme torsdags kveld og fredags morra...mye BROoM BROoM

#175656  av grimfer

Nå skal jeg øyeblikkelig ut for å skru bil, og i morgen formiddag er det rett til Våler!

Jeg skal som vanlig jobbe for Gatebil, og kommer til å være inne på depot-og utstillingsområdet for det meste! Kom og hils på meg, da!

Regner med at jeg kommer til å være kledd i gul vest, walkie og caps med "G" på...

#175662  av gnmfr

Slapp dag i dag :D

Skolen var slapp, hadde siste prøve noen gang på detta trinnet og ja, slapp masse timer og greier :P Å på toppen av det hele slapp jeg å komme opp i tysk eller no sånt på eksamen :P Kom opp i matte, noe som funker bra siden det sannsynligvis er det faget jeg liker best :D Dæven, nå skal ingen klare å ødelegge dagen min ass :P Bare en uke til bilen blir strøken igjen og alt 8)

#175947  av sleeper

endelig en dag hvor det BARE har vært kos med bilen! :D :D

fiksa noen ledninger som kødda litt, så bar det ut til foreldrene til dama i 2 tia (10 meter fra sjøkanten) for så og stå og vaske og polere bil til kl 8! :D :D

samtidig så sto foreldrene til dama og grillet mat...første VIRKELIG gode dag med bilen i sommer... :D :D

#176097  av celicat23

Kort kjapp ikke-vitenskaplig test av bilde stabiliseringen til "canon powershot s3 is" kameraet:

Alle bildene er tatt for hånd, uten stativ.

Stabilt1.jpg - Jeg sitter på toppen av trappa og tar bildet. Den røde firkanten indikerer hvor jeg zoomet inn når jeg tok de 2 neste bildene.

Kan ikke si noe annet enn at bilde stabiliseringen....ER KONGE!!! Skal aldrig noen sinne ha kamera uten det igjen.

Eneste negative jeg har på kameraet så langt er at ved litt dårlig belysning, i automatisk modus, så velger kameraet unødvendig høyt ISO nivå, så bildene blir litt kornete. Ellers, så langt, ett konge kamera!
Vedlegg
stabilt3.jpg
stabilt3.jpg (77.47 kiB) Vist 313 ganger
stabilt2.jpg
stabilt2.jpg (59.69 kiB) Vist 313 ganger
stabilt1.jpg
stabilt1.jpg (88.13 kiB) Vist 316 ganger

#176100  av Andy_Celica

Det var imponerenes. syke zoom muligheter.

#176101  av Andy_Celica

idag ble jeg ringt opp av sarpsborg motorverksted, og motoren min er ferdig onsdag eller torsdag neste uke! så hvis jeg skrur som en gal dag og natt, rekker jeg kanskje japsetreff 5 juni!

Hadde vært morro!

#176133  av sleeper

Andy_Celica skrev:idag ble jeg ringt opp av sarpsborg motorverksted, og motoren min er ferdig onsdag eller torsdag neste uke! så hvis jeg skrur som en gal dag og natt, rekker jeg kanskje japsetreff 5 juni!

Hadde vært morro!
husk at du skal kjøre inn motoren før det blir no morro da... :wink:

#176161  av Andy_Celica

sleeper skrev:
Andy_Celica skrev:idag ble jeg ringt opp av sarpsborg motorverksted, og motoren min er ferdig onsdag eller torsdag neste uke! så hvis jeg skrur som en gal dag og natt, rekker jeg kanskje japsetreff 5 juni!

Hadde vært morro!
husk at du skal kjøre inn motoren før det blir no morro da... :wink:
Ja vet at den skal kjøres inn, men kan jo kjøre til våler med bilen, hadde ikke tenkt å kjøre på banen, bare kjøre opp og hilse på folka og vise frem bilen!

#176169  av sleeper

okay, får ta deg en tur til gardemoen på søndagen også da vetø... :wink:

#176171  av Andy_Celica

sleeper skrev:okay, får ta deg en tur til gardemoen på søndagen også da vetø... :wink:
søndag 28 som kommer nå?
  • 1
  • 191
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 1174