TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Car Club Norway

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #176311  av Goose
 
Vi kan stende denne diskusjonen egentlig.
Ser at de diskuterer kraftig på tscn forumet. De får bare gjøre det. :lol:

 #176413  av Kjelliken
 
:D Jeg ønsker TCCN velkommen inn som ett alternativ toyota forum med åpne armer. TS-OGN er et supert forum for oss som er interresert i sporsbiler og den definosjonen er lang.. Ikke altid så mange HK som er det beste i en sportsbil men også utseende og kjøre egenskaper henger med. En sjel og følelse. Her finner en også mye kompetanse for de spesielt intereserte.

TCCN håper jeg kan bli et like bra forum for alle både sports biler og vanlige biler. Folk er forkjellige og det må vi bare akseptere.

Jeg ser dette kunn som positivt etter jeg har lest innlegget her.
TSCN de får ta det som de vil.. det er deres sak ikke våres.
Men om de vil så skulle jeg gjerne se alle bil entusiaster velkommen.

Kjelliken :wink:

 #176421  av Goose
 
Takker for støtten:)

 #176460  av sw20
 
vi begynner jo å bli en liten gjeng der inne og no!

vi har også en poll gående... corolla leder som fetesete toyota... :wink:

Så da e vi på rett vei.... hehe :!:

 #176829  av Toyrolla
 
Det som hadde vært det ultimate hadde jo vært å samle ALLE toyotaeiere på ett forum!

Jeg ser meg i allefall litt lei på at det er relativt liten aktivitet både på tscn, ts-ogn og tccn..

Men så lenge alle er så "patriotisk" så ser det rimelig håpløst ut!

 #176841  av GT_rider
 
Liten aktivitet på ts-ogn-no?? :? Syns vi har ett rimeli bra aktivitetsniå her inne jeg da..både på nett, og i form av mindre og større treff :wink:

Anyway så virker det ikke som om noen av partene er modne for å slå seg sammen. Her trengs tid, og ved en evt sammenslåing så må alle parter være forberedt på å gi og ta, noe som neppe skjer så lenge man tydeligvis har ett litt dårlig forhold mellom ts-ogn og tscn fra begynnelsen av.

Og for å være helt ærlig, så har jeg aldri hørt om tscn før denen diskusjone kom fram i lyset. Så jeg har en mistanke om at "sjefen" ehr inne har gjort en litt bedre profileringsjobb enn det ledelsen i tscn har :wink:

 #176846  av kake
 
Forsiden på TSCN ser jo ut som den er laget av en totalt amatør i Frontpage '97 ca. Forumet også har altfor mange kategorier. Kan ikke du tilby de forsiden din da Goose ? :) Trenger vel neppe 3 klubber i lille Norge, det blir jo bare rot. Fordelen med TSCN kontra ts-ogn er jo at de har flere rabattavtaler. Om klubbene skulle slåes sammen hadde ikke jeg sagt nei, men det er jo klart at ts-ogn måtte beholdt domenet siden vi tross alt har 3 ganger så mange medlemmer.

 #176871  av arctic_celi
 
Toyrolla skrev:Det som hadde vært det ultimate hadde jo vært å samle ALLE toyotaeiere på ett forum!

Jeg ser meg i allefall litt lei på at det er relativt liten aktivitet både på tscn, ts-ogn og tccn..

Men så lenge alle er så "patriotisk" så ser det rimelig håpløst ut!
Få alle på et forum hadde helt klart vært det beste.
Vet ikke hvordan dette forum php proget fungerer jeg.... men det må en hel del strukturering til for å få noe slikt til å bli brukervennlig for alle parter. Ser for meg en helt annen struktur en det som finnes på de gitte forumene... fargekoder osv osv... kan finne ut om det er mulig.

Egentlig tull at vi har mange klubber osv osv... men når man får vite hva som ligger i grunnen for dette... så ser det vanskelig ut. Ikke en enkel oppgave hvertfall... så det krever mye vilje hos styrene i de diverse klubbene...

 #176898  av Andy_Celica
 
sw20 skrev:vi begynner jo å bli en liten gjeng der inne og no!

vi har også en poll gående... corolla leder som fetesete toyota... :wink:

Så da e vi på rett vei.... hehe :!:
Den pollen er min! og celica kommer snart til å lede når jeg får lurt alle celica eiere inn på tccn

 #176928  av Erlend
 
Sånn litt off-topic i off-topicen - hvorfor kaller de klubben for Toyota Sportsbil Club Norge, når "Club" vitterlig ikke er noe norskt ord? Enten holder man seg til engelsk, eller norsk, man blander da ikke de to...Når navnet er feil, så får jeg ikke akkurat gode assosiasjoner til klubben.

 #176947  av CelicaTurbo
 
Da ser det ut til at diskusjonen med tscn er over for denne gang og jeg føler at jeg endelig har fått frem det egentlige utgangspunktet for striden mellom ts-ogn og tscn når jeg denne gangen valgte å ikke sitte passiv på gjerdet for å fremme fred. Vi får se hva fremtiden bringer av organisasjonsform. Jeg har fått ganske mye støtte de siste dagene, både på forum og på privaten, og jeg takker for alle støtte jeg har fått.


Erlend: angående deres navn har jeg lurt på det samme selv men spesiellt viktig er det ikke akkurat. Vår klubb har f.eks et engelsk navn til tross for at vi er en norsk klubb; det er ikke spesiellt heldig når folk skal finne oss via søkemotorer osv. Grunnen til at mr2-ogn og deretter ts-ogn ble valgt som navn henger sammen med at vi er en søsterklubb til 200sx-ogn, og at "Owners Group" er et internasjonalt velbrukt formulering av bil-, sykkel og andre klubber. :)

 #176953  av Rollaole
 
Nå er jeg værtfall medlem i alle klubbene! :)

 #218680  av Fred
 
Noen som har vært innom der i det siste? Fy flate så mye søppel som kommer der, spam i alle retninger. Bare "litt" irriterende...

 #218683  av celicat23
 
Fred skrev:Noen som har vært innom der i det siste? Fy flate så mye søppel som kommer der, spam i alle retninger. Bare "litt" irriterende...
Derfor har vi dette forumet :wink:

 #218696  av egotrip
 
Var medlem der i starten, men meldte meg ut og holdt meg her jeg.. selv om jeg ikke har no'n Toyota sportsbil ! :]