TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#176358  av MR2WideBody

jepp. den er mekanisk, men den er ikke skrudd i hop, mangler bare en liten del så er den komplett. Men den ligger på toyota, har bare ikke rekket å henta den. Ikke vært brukt. Men send meg PM med adressa di så kan jeg sende den på mandag eller tirsdag

#177176  av celicat23

Tro det eller ei, men å sitte og drikke til klokka er 03:00 når du må stå opp for å dra på jobb 05:00 - det er ikke lurt. Who knew?!?

#177217  av grimfer

celicat23 skrev:Tro det eller ei, men å sitte og drikke til klokka er 03:00 når du må stå opp for å dra på jobb 05:00 - det er ikke lurt. Who knew?!?
I did! :wink:

#177255  av jonny on the spot

celicat23 skrev:Tro det eller ei, men å sitte og drikke til klokka er 03:00 når du må stå opp for å dra på jobb 05:00 - det er ikke lurt. Who knew?!?
Ble du overrasket av resultatet??? :twisted:

#177264  av Daniel_hoy

Problemet er at du slutta å drikke 2 timer for tidlig. :P

#177290  av sleeper

regner med at du har hatt en bra dag på jobb i dag! :wink: :roll:

#177310  av celicat23

sleeper skrev:regner med at du har hatt en bra dag på jobb i dag! :wink: :roll:
Angret, bare sånn bitte litte granne :)

#177313  av sleeper

hehe.. sånn kan det gå! :wink:

#177398  av celicat23

Sessong 3 av "rescue me" er i gang! Dødsbra!!!

Siste sangen i episoden er av STEREOPHONICS og heter "devil" forresten. Jeg lurte på det, nå slipper du :)

#177405  av grimfer

Hva slags bor bør jeg kjøpe for å borre ut en knekt og fastrusta bolt i understellet på bilen? Hvor bør det kjøpes?

Fikk tips om et "high speed"-bor. Noen som vet noe om det?

#177527  av Wishmaster

litt (mer) morro må man ha etter en kveld med skruing :wink:
Bilde

#177533  av Andy_Celica

IDAG KAN INGENTING ØDELEGGE DAGEN MIN. DE RINGTE IFRA SARPSBORG MOTORVERKSTED OG SA AT MOTOREN MIN VAR FERDIG.

ENESTE NEGATIVE VAR AT DE SKULLE HA 15500 FOR JOBBEN + PRIS FOR DELENE!

#177558  av celicat23

Oppgraderte fra 15" monitor, over til 21" i dag. Digg? YES!!!!!! Helt konge i forhold. Og hva er enda bedre med det hele? Jeg FIKK 21 tommeren gratis!!! OG sola skinner! OG det ble bare 30 minutter overtid i dag.

Fin dag det her...

#177603  av Hyperion

Jeg ser mange er fornøyde her om dagen. Det er bra.. Selv fikk jeg i hus tidligere i uken en Dell M1710 (XPS gen2 versjon 2) laptop. Makan til værsting har jeg ikke vært borti. Får fortsatt hakeslepp av den skjermen når jeg setter på et spill.
:)

#177604  av sleeper

Andy_Celica skrev:IDAG KAN INGENTING ØDELEGGE DAGEN MIN. DE RINGTE IFRA SARPSBORG MOTORVERKSTED OG SA AT MOTOREN MIN VAR FERDIG.

ENESTE NEGATIVE VAR AT DE SKULLE HA 15500 FOR JOBBEN + PRIS FOR DELENE!
jøss da.. hva er det de har gjort for deg da? (bet ca 6k for jobben når jeg hadde min blokk der..)
  • 1
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 1174