Fikk bilen tilbake i dag, og var sinsykt fornøyd

Bulken retta ut++ så nå var det bare å kjøre av gårde, skal tilbake ditt å rote i søpla og finne den gamle fangern også, skal lage no morsomt ut av den
Setter meg inn i bilen og starter opp, og tru det eller ei, men av en eller annen grunn har de tydligvis lufta clutshen, så nå er totalt forskjellig, og myyye dårligere... Må godt over halveis inn før du kjenner at den slipper, før var det lissom bare noen centimeter i starten så kunne du gire, bruker en evighet på å gire nå... Å ikke nok med det... Skal valse hjulbuane litt til fredan, og han som skal gjøre det kikka på det... Og når han dro fingern rundt kanten og ned på frontspoilern så løsna den søren meg i det ene festet, og du så at han ikke hadde brukt noen muskler i det hele tatt... Bare datt ut lissom når noen kom innat den... Så nå står den 2-3 mm på utsiden, grusomt irriterans at de ikke kan feste festene ordentlig

Å på toppen av det hele så er de allerede 5 dager for seint ute med å få den ferdig... Blir dårlig av den servicen jeg får der ute nå
Men vasking og polering i løpet av uka så skal det komme masse fine bilder

Som plaster på såret for at jeg måtte vente så lenge ekstra fikk jeg også låne en avensis med 177 hester og 400nm, var moro å kjøre, og så ikke så ille ut heller