TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Max Power i Trondheim - City Syd søndag 18. Juni

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#181512  av arctic_celi

sindrejl skrev:neh, var lite interessant der oppe så..
Var det så dårlig?
 #181518  av proson

Var endel pent der da...! :P

Tok nesten ingen bilder jeg heller, skulle gjort det men...

Var endel sladding dær da :wink:
Vedlegg
DSC00359.JPG
DSC00359.JPG (154.17 kiB) Vist 1783 ganger
DSC00360.JPG
DSC00360.JPG (95.56 kiB) Vist 1771 ganger
Sist redigert av proson den 18 jun 2006 23:41, redigert 1 gang totalt.

#181526  av Dalan

Det var sladding det gikk i den lille stunden jeg var der hvertfall.. Så ut til å være en del folk der.
Fikk da hilst på mralp og chris der, får ta det igjen neste gang jeg er oppover, skal vel ha med bilen oppover en tur snart tenker jeg.. ;)

#181541  av Fantare

Syns det var ganske greit der jeg :) mange folk

#181562  av @lpher

Treffet var bra det...jæskla bra oppmøte ihvertfall :D Men...vi skulle kanskje ha orga det litt bedre slik at vi hadde stilt mer samlet kanskje? :wink:

#181588  av sindrejl

@lpher skrev:Treffet var bra det...jæskla bra oppmøte ihvertfall :D Men...vi skulle kanskje ha orga det litt bedre slik at vi hadde stilt mer samlet kanskje? :wink:
spørs det ja.. jeg føler at et treff er godt når ts-ogn står godt samla osv jeg :P var liksom ikke helt rette klubbfølelsen, men men.. var nå en fin å morro dag

#181589  av Fantare

@lpher skrev:Treffet var bra det...jæskla bra oppmøte ihvertfall :D Men...vi skulle kanskje ha orga det litt bedre slik at vi hadde stilt mer samlet kanskje? :wink:
Word! jeg ble outsider, prøvde og stille meg opp atmed sindre men der skulle det absolutt ikke stå no Toyota :evil:

#181619  av Andreazz

Noe som skjer i Trondheim helga som kommer nå da?
Supraen står hjemme i trøndelag og jeg kommer hjem fra jobb på torsdag/fredag.. Så da må man vell over en tur å kruse strit`n 8)

#181705  av Fantare

Minitreff på "utsikten" på solsiden da ? :wink:

#181728  av sindrejl

Fantare skrev:
Word! jeg ble outsider, prøvde og stille meg opp atmed sindre men der skulle det absolutt ikke stå no Toyota :evil:
ble du jaga vekk? stod der og lurte på hvorfor du ikke kjørte parkerte der jeg?

#181875  av cameleon

Andreazz skrev:Noe som skjer i Trondheim helga som kommer nå da?
Supraen står hjemme i trøndelag og jeg kommer hjem fra jobb på torsdag/fredag.. Så da må man vell over en tur å kruse strit`n 8)
vi kan ha minitreff i vanvikan :lol: sånn type to bilers treff :P

#181886  av Andreazz

cameleon skrev:vi kan ha minitreff i vanvikan :lol: sånn type to bilers treff :P
Kanskje det ja, det hadde jo tatt helt av!! Er jo SÅ mye action som skjer der fra før av, nesten så det er vanskelig å få stå i ro.. :lol:

#181998  av cameleon

Andreazz skrev:
cameleon skrev:vi kan ha minitreff i vanvikan :lol: sånn type to bilers treff :P
Kanskje det ja, det hadde jo tatt helt av!! Er jo SÅ mye action som skjer der fra før av, nesten så det er vanskelig å få stå i ro.. :lol:
Jeg vet problemet. Parkerte utenfor coopen, og når jeg kom tilbake så måtte jeg nesten kjempe meg frem. Utrolig ubehagelig opplevelse. :lol: