sindrejl skrev:neh, var lite interessant der oppe så..Var det så dårlig?
"I'm the Apprentice! Yes! it's really really true!
"

sindrejl skrev:neh, var lite interessant der oppe så..Var det så dårlig?
@lpher skrev:Treffet var bra det...jæskla bra oppmøte ihvertfallspørs det ja.. jeg føler at et treff er godt når ts-ogn står godt samla osv jegMen...vi skulle kanskje ha orga det litt bedre slik at vi hadde stilt mer samlet kanskje?
Fantare skrev:ble du jaga vekk? stod der og lurte på hvorfor du ikke kjørte parkerte der jeg?@lpher skrev:Treffet var bra det...jæskla bra oppmøte ihvertfallWord! jeg ble outsider, prøvde og stille meg opp atmed sindre men der skulle det absolutt ikke stå no ToyotaMen...vi skulle kanskje ha orga det litt bedre slik at vi hadde stilt mer samlet kanskje?
Andreazz skrev:Noe som skjer i Trondheim helga som kommer nå da?vi kan ha minitreff i vanvikan
Supraen står hjemme i trøndelag og jeg kommer hjem fra jobb på torsdag/fredag.. Så da må man vell over en tur å kruse strit`n
Andreazz skrev:Jeg vet problemet. Parkerte utenfor coopen, og når jeg kom tilbake så måtte jeg nesten kjempe meg frem. Utrolig ubehagelig opplevelse.cameleon skrev:vi kan ha minitreff i vanvikanKanskje det ja, det hadde jo tatt helt av!! Er jo SÅ mye action som skjer der fra før av, nesten så det er vanskelig å få stå i ro..sånn type to bilers treff