TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bremser

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #184277  av Kjetil84
 
Er det noen som vet hvor man får tak i røde bremsekalippere til en carina gti 93?
Kan godt være litt overdimensjonert sånn at jeg har litt å gå på!

Eneste jeg finner er Green Stuff og Black Stuff!

Passer evt overdimensjonerte bremser for Celica GTI på denne bilen? Mener å ha lest at de har "samme" understell også!:P

Takker for alle svar!;)

 #184278  av hybrid
 
black stuff og greenstuff er bremseklosser.. vil du ha røde kalippere så får du enten lakke de du har, eller kjøpe bigbrake kit.. noe de selger på powerzone.no osv.. eller så kan du snakke med egon buch i danmark (http://www.motorimport.dk) om han har noen bremser fra en større carina..

 #184347  av Kjetil84
 
Takk for svar!:)

Fant ikke noe til carina på powerzone (utenom senkefjærer og rattnav)
Har begynt å lakkere mine egne, men er litt kvining i dem, så jeg tror jeg må kjøpe nye uansett, og evt. lakkere dem hvis jeg ikke får tak i røde!:P

 #184348  av tojo
 
Kjetil84 skrev:Takk for svar!:)

Fant ikke noe til carina på powerzone (utenom senkefjærer og rattnav)
Har begynt å lakkere mine egne, men er litt kvining i dem, så jeg tror jeg må kjøpe nye uansett, og evt. lakkere dem hvis jeg ikke får tak i røde!:P
Finnes overhalingskit å kjøpe på Toyota og f.eks Bilpluss, med en overhaling forsvinner "kviningen" (er sikkert bare sleidene som går treigt.) Er ikke store tusenkunsten,dette fikser du iløpet av en ettermiddag. Lykke til

 #184351  av Kjetil84
 
Tusen takk!:)

Skal ringe å høre med dem når jeg får tid!

 #184369  av hybrid
 
pass nå på at du er nøye. det e veldig viktig! ikke slurv med pakningene osv.. du vil ikke ha lekkasje slik at lufting må til. lykke til:)