TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla G6

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #164711  av Stian_mini
 
memories skrev: :D heisann!jeg har akkuart blitt medlem her, jeg har en 99 corolla 1600 som er rimlig modifisert. hvis skulle trenge komplett turbokit med indercooler med absolutt alt du trenger for å montere det på. ved sikker kjøring ble den kjørt på 0,3 bars trykk. hjalp godt i bakker kan man si... hehe. som sagt er til salgs hvsi noen skulle trenge det. bilen er også til salgs btw. mvh øyvind

Hei, velkommen på forumet.

Turbo hadde jo vært rått det hehe. Pris og eventuelt bilde?

Mvh stian
 #164714  av Stian_mini
 
memories skrev: :D heisann!jeg har akkuart blitt medlem her, jeg har en 99 corolla 1600 som er rimlig modifisert. hvis skulle trenge komplett turbokit med indercooler med absolutt alt du trenger for å montere det på. ved sikker kjøring ble den kjørt på 0,3 bars trykk. hjalp godt i bakker kan man si... hehe. som sagt er til salgs hvsi noen skulle trenge det. bilen er også til salgs btw. mvh øyvind

Hei, velkommen på forumet.

Turbo hadde jo vært rått det hehe. Pris og eventuelt bilde?

Mvh stian

 #164723  av memories
 
jo takk takk. det er rått spessielt hvis du har riktig understell for å kunne utnytte alle svinger og rette strekninger. skal slenge inn et bilder når jeg kommer hjem ifra jobb. pris? det vet jeg ikke. følger foresten med motor ecu og trimhjerne ferdig moppet. må kvitte meg med litt ting i garagen da jeg venter på nytt prosjekt som vil trenge en god del plass. regner med rundt 5-6 lapper for alt, veldig lite brukt. mvh

 #166792  av CarinaTurbo
 
sw20 skrev:ja hadde ikkje heilt troa men e skifta meiningi det sekundet e såg bilen :wink:

Hvor mye hk er det i bilen din? Har en 2000 mod facelift 1.6 G6 jeg..

Sikkert ikke like mye i den men

 #184690  av Stian_mini
 
memories skrev:jo takk takk. det er rått spessielt hvis du har riktig understell for å kunne utnytte alle svinger og rette strekninger. skal slenge inn et bilder når jeg kommer hjem ifra jobb. pris? det vet jeg ikke. følger foresten med motor ecu og trimhjerne ferdig moppet. må kvitte meg med litt ting i garagen da jeg venter på nytt prosjekt som vil trenge en god del plass. regner med rundt 5-6 lapper for alt, veldig lite brukt. mvh

hei hei, du har ikke det turbo kittet liggende enda da? :D

mvh stian

 #184728  av Tomera
 
Her er en Castrol styla Corolla!
Den har 17'' Compomotive felger! Passer sykt bra etter min mening!

Bilde