TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kjørelengde pÃ¥ en MK5 Celica

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #16434  av TommyTott
 
Jeg har veldig lyst på en MK5 Celica. Hvor langt er det lengste km antallet som er å anbefale for en slik bil.

Og hva er en grei pris i så fall. Er det mulig å fa tak i en for rundt 70 000 kr??

 #16448  av kennethx
 
Jeg betalte 145k for min, og den var da gått 95k. Har ikke intrykk at jeg gjorde en dårlig deal heller, sett dem gå for mye mer med høyere km. Men CS utgaven har kanskje litt høyrere markedsverdi enn std. GT4

 #16450  av CelicaGT
 
Har sett mk5 til 70 80 tusen..Sjekk listeprisen med ein forhandler, kan vere intresant å sjå...

 #16453  av tbergstad
 
En vanlig gt. ligger på ca 70-80k i grei nok stand. Men har sett dem helt oppi 120k.(optimister) Regner med at du ikke mener gt4. Vet lite om kjørelengde på gt, men min gt4 har gått snart 200k og går som ei klokke fortsatt.. :D

 #16462  av CelicaGT
 
Det er TOYOTA, så 200000 ekkje nokke problem, berre sjekke opp verksted historikk og oljeforbruk og alt det andre som ein sjekker ved bilkjøp. Lykke til :!: :) :)

 #16466  av CelicaTurbo
 
70-80000 er fullt mulig etter hva jeg har sett, men det er vel også de dårligste og "styggeste" eksemplarene.. En GT4 koster vesentlig mer så antar det ikke er det han er ute etter nei :)

 #16503  av Mr2 Mk2
 
Kan si en ting:IKKE bekymr deg for kjørelengde på dem!! :D

 #16523  av chris
 
jostein skrev:Kan si en ting:IKKE bekymr deg for kjørelengde på dem!! :D
Hvilket gjelder stort sett alt Toyota har laget ;)

 #16528  av MRQuoc
 
TommyTott , bruker ikke tilfeldigvis IRC ?undernet server på #oslo ? :D