TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • bytte fra 1.3 4e-fe til 1.6 4a-fe(1.8)

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

 #185944  av hybrid
 
JA det vet jeg.!
skal du bytte fra 4e-fe til en 1.6 eller 1.8 liter så har du litt arbeid.. jeg holder på med det akuratt nå.. og ingenting stemte..

D.V.S at hovedstrømmen går i venstre forskjerm på den bilen jeg henta motor fra, og på den 4e-fe'n står gikk den gjennom hovedmembranen i torpedoveggen..

Det jeg vil anbefale er og kjøpe deg en orginal 1.6 liter bil og heller bytte derifra.. da skal det være litt lettere og bytte til en 4a-ge f.eks

Men jeg holder på nå og kobler selv.. går jo sin nette gang.. men jeg må koble om en del. men jeg har toyota bøker på alt det elektriske fra begge bilene, så jeg klarer meg:)

 #186024  av |plumbo
 
har en hel bil så det er ikke noen krise ;) bare lurte på om jeg ble ferdig på en helg men det ser ikke lyst ut ...

 #186285  av Andy_Celica
 
Jeg har i tilfelle komplett ledningsnett til 4a-fe liggende!

 #186349  av |plumbo
 
mitt sitter fortsatt i vraket jeg har så det er litt og demontere men jeg har det :\ ellers takk :)

 #186350  av |plumbo
 
hybrid skrev: Men jeg holder på nå og kobler selv.. går jo sin nette gang.. men jeg må koble om en del. men jeg har toyota bøker på alt det elektriske fra begge bilene, så jeg klarer meg:)
er det mange pappirer over motorene og det andre som har med hovedstrømen og gjøre ? er det evt. mulig og får kopiert dette ???