TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Fordeler

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #186612  av hybrid
 
Hei.
Jeg har overhalt en 4age non-tvis motor, og fått satt den i og kobla ledningsnettet..

Men når jeg demonterte motoren så klarte jeg og knekke fordeleren, og en kompis klarte å kaste den.. så jeg har ikke delenr'et.
Fordeleren jeg er på jakt etter er denne.
Bilde

som dere ser så er det TO plugger på denne fordeleren, jeg fikk en fra egon som det bare var en plugg på. og fire ledninger.

den jeg trenger har to sett med en svart og en hvit ledning.
Den jeg har nå har en grønn, en rød, en hvit og en gul.

Så visst noen har en slik en fordeler liggende eller kan forklare meg hvordan jeg skal koble denne grønne, røde, hvite og gule ledningen inn på disse to svart hvitt ledningsparene så GI LYD.. Ring meg på 92684768 eller PM. haster. :roll:
her har jeg noen flere bilder så dere kan se
Her ser dere pluggene, den ene pluggen med 4 forskjellige farger og de to setta med svart hvitt ledninger.
Bilde

Bilde

Så tenkte jeg at jeg kunne vise litt av bilen også:)
Bilde
MYE ledninger her ja
Her også
Bilde
her er kjerra
Bilde

 #186734  av hybrid
 
Da har jeg eliminert to stk ledninger, den hvite og den røde.. da har jeg bare grønn og gul igjen! noen forslag?

Det som er morsomt er at jeg har skjema på alt dette her.. men ingen g2 pin på ecu'en min.. derav en av de ledningene skal gå. også går dem gjennom tenneren.. og da vet jeg egentlig ikke hvordan det funker inni der..

 #186742  av tinnion
 
hm.. bytter du mitt kværn etterpå?? :P

 #186748  av hybrid
 
heh, om du skal bytte motor så bytt til en 20v ventilert 4age.. det var de som kom i dette chassiet.. og vil passe mye bedre både med ledninger og fester..

det skal bli spennende og starte den senere i dag for og se om jeg har kobla rett:P

 #186749  av tinnion
 
Ska nok få funnet på noe foran under panseret etterhvert, Toyota har jo et hav av gode motorer å putte under der ;)

 #186753  av hybrid
 
joda..black top eller silver top motor.. helst black top med map sensor og individuelle spjeldhus!

 #186877  av hybrid
 
DA HAR JEG FÃ…TT START PÃ… DRITEN! :D :D :twisted: