TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvem fører Extreme Dimensions styling?

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #170465  av Rollaole
 
Hvem i Norge skaffer styling fra extreme dimensions?
Eller styling firmaer i norden?
Lurer på et body kit til rollan,

Hørt at ED er mye bedere kvalitet enn fes erebuni.
Erfaringer?
Takk! :)
 #170481  av sindrejl
 
Rollaole skrev:Hvem i Norge skaffer styling fra extreme dimensions?
Eller styling firmaer i norden?
Lurer på et body kit til rollan,

Hørt at ED er mye bedere kvalitet enn fes erebuni.
Erfaringer?
Takk! :)
ekke så mange som skaffer, men Stylingservice gjør det :)
Minuset med ED er laaaaang leveringstid.. en mnd til 1,5mnd ca.

sindre@stylingservice.no
 #175117  av toyotapsycho
 
hallo!
monstertuning fører derfra
mail@monstertuning.no
fikk nettopp bakfanger derfra nå,,tar ca 1 en mnd. men hvis det haster kan du få det innen 14 dager, hvis du er villig til å betale express frakt,,
passformen er helt grei. 1-10 vil jeg si 8 og finishen 9, veldig overrasket at det var så bra, til å være så billig..

ANBEFALES!
 #175170  av celicat23
 
Rollaole skrev:Hvem i Norge skaffer styling fra extreme dimensions?
Eller styling firmaer i norden?
Lurer på et body kit til rollan,

Hørt at ED er mye bedere kvalitet enn fes erebuni.
Erfaringer?
Takk! :)
Var en post på tidligere everythingcelica.com av en som hadde kjøpt ett av bodykit'a til ED. Front støtfangeren av 3cm bredere enn bilen, bakfangeren var skjev, og sideskjørtene for korte.

Lykke til.
 #175222  av sindrejl
 
celicat23 skrev:
Rollaole skrev:Hvem i Norge skaffer styling fra extreme dimensions?
Eller styling firmaer i norden?
Lurer på et body kit til rollan,

Hørt at ED er mye bedere kvalitet enn fes erebuni.
Erfaringer?
Takk! :)
Var en post på tidligere everythingcelica.com av en som hadde kjøpt ett av bodykit'a til ED. Front støtfangeren av 3cm bredere enn bilen, bakfangeren var skjev, og sideskjørtene for korte.

Lykke til.
Har aldri hatt sånne problemer fra Extreme Dimension, men kjøper man billigste stylingen fra ED må man tilpasse litt (ref: morten blix her på forumet)..

var fronten 3cm bredere og sideskjørt for korte har man fått til feil bil eller sagt feil bil i bestilling.
 #175238  av celicat23
 
sindrejl skrev:var fronten 3cm bredere og sideskjørt for korte har man fått til feil bil eller sagt feil bil i bestilling.
Så dum var faktisk ikke han som bestilte det. Men han var dum nok til å tro han ville spare på å kjøpe "billig" replika kit...

Men, for all del, det kan jo kanskje være noe av det de selger som passer.
 #175268  av toyotapsycho
 
hvem har ikke kjøpt ett kit i glassfiber uten å gjøre noe mod? sjelden det er bare å sette rett på.. om det koster 1000 ell 10000..

 #175291  av VeilSide
 
Ja en finner nok ingen glassfiberkit som passer rett på uten noensom helst form for modding. Noen kit passer bedre enn andre, alt avhenger av hvor gode formene er og om de som støper vet hva de holder på med. Noen former er bedre enn andre og vist en fanger ikke passer så trenger det ikke bety at en annen har like dårlig/god passform. Det varierer fra form til form det ...
 #175345  av sindrejl
 
celicat23 skrev:
sindrejl skrev:var fronten 3cm bredere og sideskjørt for korte har man fått til feil bil eller sagt feil bil i bestilling.
Så dum var faktisk ikke han som bestilte det. Men han var dum nok til å tro han ville spare på å kjøpe "billig" replika kit...

Men, for all del, det kan jo kanskje være noe av det de selger som passer.
når jeg sjekker litt rundt på extreme dimension ser jeg at dem selger noen kit som ikke er laget til den bilen men det står med STORE bokstaver at den ikke er laget til den bilen og må kanskje moddes endel..

Det kan jo være han har vært uheldig og bestilt noe sånnt.. spesielt om han ikke har bestilt direkte fra ED, for en del nettsider informerer nemlig ikke om denne "feilen".

Feks det kittet Rollaole ville ha er tilpasset en annen bil og kan fort bli vanskelig å sette på uten en del modifisering.
 #175350  av celicat23
 
sindrejl skrev:når jeg sjekker litt rundt på extreme dimension ser jeg at dem selger noen kit som ikke er laget til den bilen men det står med STORE bokstaver at den ikke er laget til den bilen og må kanskje moddes endel..

Det kan jo være han har vært uheldig og bestilt noe sånnt.. spesielt om han ikke har bestilt direkte fra ED, for en del nettsider informerer nemlig ikke om denne "feilen".
Det var kopi av veilside sitt ec-1 kit til celica'n.

Men nok om det. De har helt sikkert noen fine deler også.

 #175499  av |plumbo
 
noen som har en side på disse styling settene ???

 #175559  av VeilSide
 
http://www.stylingservice.no/catalog/in ... 61_117_116

har lagt inn 3 sett med E10 styling. Det er kanskje en litt "alternativ" måte å bestille om en ønsker kun deler av kits men mine moddeferdigheter ang php strekker ikke sååååpass til at jeg får det helt som jeg ønsker. Derfor står det minuspriser men sluttprisene skal bli riktige ;)

(Som sagt i annen tråd mangler det enda masse jobbing med sidene men det kommer etterhvert som jeg lærer meg og får til ting)

 #185613  av 9ls
 
http://www.smithsmotorsport.no/
de skaffer det du trenger for en rimelig penge
holder til i trondheim :D
 #187525  av gnmfr
 
toyotapsycho skrev:hvem har ikke kjøpt ett kit i glassfiber uten å gjøre noe mod? sjelden det er bare å sette rett på.. om det koster 1000 ell 10000..
Nja, min erfaring er ikke akkurat det... Har holdt en del på med en civic til en kamerat, har passet all stylinga rett på bortsett fra sideskjørta som var aaalt for lange :P Men de forskjellige delene var fra forskjellige levrandører også, er vel boddyclub frontfanger blant annet... Der var det bare å borre 6 hull og skru fast ;)

Men såklart så får du alltid hva du betaler for... Er ofte sånn at det du trur er billig fort vekk er like dyrt som no annet etter at du har lagt ned masse arbeid og glassfiber/sparkel for å tilpasse det ;)