TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla t-sport

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#183455  av gnmfr

Ser du har lagt bilen til salgs nå Maarten ;) Synes nesten du kunne plukket av noen deler og solgt de videre til en annen t-sport eier :P Skal innom bsbildeler i morra og høre på på samme luftfilter kit som ditt, da går vel alle ferie pengene pluss litt til fort vekk når jeg først stikker innom der :lol:

Nå begynner jeg snart å bli litt glad i t-sporten min igjen, har dempa dørene og litt sånt nå, skal ta hjulbuer og slikt snart, regner med at den blir litt mer behagelig da :D Eneste som er problemet med den nå er noen lager i girkassa, men forventer at dette er en garanti sak, så da bør det gå bra ;)

Men samtidig går jeg å sikler på en st205 her fra forumet som står til salgs da :?

--------------------------

Kikke litt på de blinklys pærene her for et par dager siden, virker ikke som om det er noen annen måte å komme til på enn å enten ta ut hjulbuen eller ta av fronten... Må av med dekk/felg og sånt for å ta ut hjulbuen, men tror det er fult mulig derfra ;)

Skal prøve å ta av fronten min til neste uke, få inn gitter og muligens nye pærer ;)

#183616  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Ser du har lagt bilen til salgs nå Maarten ;) Synes nesten du kunne plukket av noen deler og solgt de videre til en annen t-sport eier :P Skal innom bsbildeler i morra og høre på på samme luftfilter kit som ditt, da går vel alle ferie pengene pluss litt til fort vekk når jeg først stikker innom der :lol:

Nå begynner jeg snart å bli litt glad i t-sporten min igjen, har dempa dørene og litt sånt nå, skal ta hjulbuer og slikt snart, regner med at den blir litt mer behagelig da :D Eneste som er problemet med den nå er noen lager i girkassa, men forventer at dette er en garanti sak, så da bør det gå bra ;)

Men samtidig går jeg å sikler på en st205 her fra forumet som står til salgs da :?

--------------------------

Kikke litt på de blinklys pærene her for et par dager siden, virker ikke som om det er noen annen måte å komme til på enn å enten ta ut hjulbuen eller ta av fronten... Må av med dekk/felg og sånt for å ta ut hjulbuen, men tror det er fult mulig derfra ;)

Skal prøve å ta av fronten min til neste uke, få inn gitter og muligens nye pærer ;)
Stilig det da! Ja, jeg lurer litt på en annen bil jeg også. Skal komme tilbake til hvilken hvis jeg får solgt min tidsnok :)

Men har nå fått tak i utstillings skilter til bilen min. Står Toyota på de. Setter de inn i skiltrammene på treffet. Har også funnet noe annt snacks til den også! Blir morro på Rudskogen. Skal ikke selge den før det uansett! Blinklysene er skikkelig pes, men skal forhøre meg med en kompis ang d. Han har litt peil på sånt.

Girkassa de må jo være en garanti sak. Den bilen din er jo helt ny.. Det er synd du har hatt så mye tull med den på så kort tid. Jeg har ikke hatt noen ting å utsette på min.

Den går skikkelig godt med KN filteret. Jeg mener at draget i den er blitt bedre. Faktisk i hele registeret. I tilegg har lyden blitt sykt stilig!!

#185920  av gnmfr

Fått tak i skilter til gatebil jeg også nå ;) Er synd de ikke er i normal størrelse, for da kunne jeg hatt de i skiltramma, må nok desverre henge de opp på en annen måte, finner ut av det, står Corolla ihvertfall :P Tror jeg skal prøve å få trykt meg et skilt som det står t-sport på ;) Rekker nok ikke det innen treffet men :P

Har en overraskelse i fronten på lur ;) Kjører faktisk uten t-sport emblemet nå, føler meg nesten naken uten det, må få det på igjen :P

Får ikke tak i bsbildeler, har prøvd lenge og de svarer aldri... Så blir ikke no kn filter på treffet desverre, men stiller opp forde med åpent panser, bare vaske ordentlig godt nedi der først 8)

Hvilken dager skal du stå der? Blir nok både lørdan og søndan for min del, hvis vi finner et sted å sove :lol: Hva har vi ikke bil og partytelt til a :P

#186079  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:Fått tak i skilter til gatebil jeg også nå ;) Er synd de ikke er i normal størrelse, for da kunne jeg hatt de i skiltramma, må nok desverre henge de opp på en annen måte, finner ut av det, står Corolla ihvertfall :P Tror jeg skal prøve å få trykt meg et skilt som det står t-sport på ;) Rekker nok ikke det innen treffet men :P

Har en overraskelse i fronten på lur ;) Kjører faktisk uten t-sport emblemet nå, føler meg nesten naken uten det, må få det på igjen :P

Får ikke tak i bsbildeler, har prøvd lenge og de svarer aldri... Så blir ikke no kn filter på treffet desverre, men stiller opp forde med åpent panser, bare vaske ordentlig godt nedi der først 8)

Hvilken dager skal du stå der? Blir nok både lørdan og søndan for min del, hvis vi finner et sted å sove :lol: Hva har vi ikke bil og partytelt til a :P
Jeg skal være der Fredag til Søndag. Stiller ut bilen alle dagene.. Begynner å glede meg litt nå. Bilen er rimelig bra. Mangler bare sideskjørtene, de skal monteres i morra. Da er jeg klar som et egg!!

Har noen bilder av bilen nå.. Tenkte jeg skulle legge dem ut. Vaska og polerte den i dag. Samt litt shining av dekk og felg. Må til det før det store treffet :lol:

Bilen er forøvrig til salgs... :cry: Har seg sånn at min bedre halvdel har sett seg lei av alle utgiftene som påløper når man skal style en bil.. Har brukt mange 10 tusener allerde... Men det er morro!
Vedlegg
F6.jpg
F6.jpg (125.69 kiB) Vist 177 ganger
F4.jpg
F4.jpg (27.98 kiB) Vist 175 ganger
F3.jpg
F3.jpg (42.4 kiB) Vist 182 ganger
F2.jpg
F2.jpg (39.7 kiB) Vist 170 ganger
F1.jpg
F1.jpg (41.05 kiB) Vist 169 ganger

#186081  av gnmfr

For å være erlig med deg så skjønner jeg at du ser det sånn, men du må jo også tenke på at bilen vil ikke ha så mange utgifter nå framover ;) Du har gjort det meste nå og trenger jo snart ikke mer ;)

Får vel nesten hive inn et bilde jeg også, blir nok en god del overraskelser når jeg kommer på showet, håper jeg, hvis alt klaffer ;)
Vedlegg
IMG_0065.JPG
IMG_0065.JPG (22.42 kiB) Vist 266 ganger

#186132  av Corolla T Sport

gnmfr skrev:For å være erlig med deg så skjønner jeg at du ser det sånn, men du må jo også tenke på at bilen vil ikke ha så mange utgifter nå framover ;) Du har gjort det meste nå og trenger jo snart ikke mer ;)

Får vel nesten hive inn et bilde jeg også, blir nok en god del overraskelser når jeg kommer på showet, håper jeg, hvis alt klaffer ;)
Ja, det er ikke noe særlig mer som kan gjøres med den :lol: Glemte vel kanskje å nevne at kirkeklokkene ringer neste år og at jeg må handle meg et sted å bo. Ikke billig i dag, slik at det er mye rimeligere å sitte med den "gamle" Toyotaen.. :? Men gøy har det vært uansett...

Blir morro å se hva du finner på da :wink: Jeg har nok noe på lur jeg også. Det er vel ikke selve bilen jeg skal gjøre noe med, men noe annet :lol:

#186226  av lexusmann

Hva tenker du å ta for rollan da?
Og hvordan er den å forsikre? Regner ikke med at jeg har råd nå å bytte da jeg nettopp har kjøpt hus, men den gamle e10'en holder ikke evig...

#186282  av Corolla T Sport

lexusmann skrev:Hva tenker du å ta for rollan da?
Og hvordan er den å forsikre? Regner ikke med at jeg har råd nå å bytte da jeg nettopp har kjøpt hus, men den gamle e10'en holder ikke evig...
Har sendt deg PM.

#186421  av lexusmann

PM svart... :wink:

#186427  av Corolla T Sport

lexusmann skrev:PM svart... :wink:
PM besvart! 8)

#189044  av TiM

Om du skal selge bilen så er jeg hvertfall keen på rævva di, dvs. hekkspoilern :p hehe... :D

#189193  av Corolla T Sport

TiM skrev:Om du skal selge bilen så er jeg hvertfall keen på rævva di, dvs. hekkspoilern :p hehe... :D
Godt det var hekkspoileren du mente da :P Skal gi deg beskjed om jeg skal selge den seperat...

#189197  av TiM

das ist güt ... eller hva det nå heter... får bare håpe ingen vil ha den da :lol:

#189243  av gnmfr

Ja, du må si ifra hvis du skal selge deler ;) Er intrisert i leppa de for eksempel, eller filteret :P

Om 2 uker nå så tenker jeg at min begynner å bli ganske ferdig inni, kommer med bilder da :D

#189276  av TiM

Oj.. fikser du bilen invendig gnmfr?!!
Stereo da eller??!! heftigheftig... har slutta i jobben min så bilstylingen tar litt ferie for meg :roll:
Men har penger nok for en hekk og wromwrompotter... :D
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16