Toi1 skrev:Andy_Celica skrev:Toi1 skrev:
Men da setter vi igang? Noen som er med på testen?
Kan bli med jeg 
Kan jo prøve å skrive en hel del... kanskje det ikke blir plass? ehm.. kremt. POLITIET: Politiet kan velge innstilling selv? Slik at du feks. desverre må få en bot eller, "din forbanna tulling! jeg skal ..... gi deg en bot du ikke greier å betale" 2 kamerater av meg skal søke seg inn på politihøyskola om ett års tid, og de fabler om hvor jævli de skal være mot alle de "slemme" bilførerne som kjører i den uofisielle fartsgrensen. Da begynner jeg å tenke. Dette er lovens håndhver, de skal jo oppføre seg eksemplarisk? div. gå forran som et godt forbilde? Men, disse gutta er noe jeg vil kalde for polititerrorister. De vandrer rundt i gatene og leter etter noen de kan terrorisere? Og hvor sugene ER de ikke på biljakter eller bråk? Jeg har en god sammenligning: Når vi kjører opp på kjøreskolen skal vi bevise at vi er plettfrie sjåfører som aldri har tenkt til å bryte fartsgrensen, de kan jo ikke si at vi ikke får lov å ha førerkort hvis vi innerst inne skal grisekjøre. Politigutta blir politi fordi da har de muligheten til å grisekjøre, og ta betalt for det. Som sagt tidligere, det er bare guttebasser hele gjengen. Løgndetektortest? skjult mikrofon i jakka? Da får vi se hvem som er hvem her!
Du sier ikke det? ser de stadig på e6, og der holder ihvertfal ikke de fartsgrensen, Men oss skal de ta hvis vi er så uheldig å kjøre bare 2 km/t over fartsgrensen, slik som her om dagen da jeg kjørte i 65 i en 50 sone så kom blålysa på, men han var alene i bilen og kunne da ikke gi meg en bot, han manglet en måling sa han, men jeg fikk da en advarsel og de skulle se etter bilen min nestegang de så meg, så jeg kjørte da vider, så kom en 2 felt og jeg fortsatte å holde fartsgrensa pga de kjørte bak meg, plutselig la han seg ut kjørte forbi meg og la seg inn 2 biler forran, og jeg kunne godt se at han ikke kjørte i 50 km/t. Det er jo bare direkte sleipt, (men heldig vis fikk jeg ikke bot da)