Andreazz skrev:Ser ikke ut som om Lexus er noe dårlig kjøp:Nice!
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/11/473632.html

Andreazz skrev:Ser ikke ut som om Lexus er noe dårlig kjøp:Nice!
http://www.dagbladet.no/dinside/2006/08/11/473632.html
Goose skrev: Gratis @lpher.Takker
Goose skrev:IS er aktuell ja...men for de av oss som ikke vinner i lotto til stadig...så er det IS250 som er tingen....IS350 blir for kostbar i norge...enda
Nye IS2xx serien er meget stillig bil. IS250 vilel jeg sette ganske lege opp på lista. Ikke på topp fordi den har feil motor (min mening)
Goose skrev:Nja...må nesten prøve IS220 før jeg utaler meg...meeeen....jeg må innnrømme at jeg er lite lysten på noe med mindre enn 6 sylindere ihvertfall!
Tipper at du "ikke er så fornuftig" ennå og spliter ny IS220d med 177hk diesel er ikke noe valg for deg men hos meg er den øverst på lista.
Goose skrev:Bingo...300hk i GS400...det bør jo fungere greit liksom
Ellers de GS modelene du nevner.
Goose skrev:Nja...synes faktisk ikke mk'en er helt borte jeg...men mk1 begynner å vise alderen by now...dessverre...
RXen er ikke så tøff som resterende.
Goose skrev:Har kikket på det...men de er såpass kostbare (og tung) at det blir itilfellet en noe eldre (enn fks GS) bil...med litt for høy traktor-faktor på interiøret!
Forstår at du er ute etter en familie recer, for ellers så kunne du ha kikket på LandCruiseren som er meget tøff familie bil.
Goose skrev:Yepp...har du kjørt Supra med automat...med 330hk++/440nm++....og skal begynne å kjøre 4-sylindra bil med sekstrinnskasse igjen...med moderat antall hester...så tror jeg de fleste vil føle seg litt snytt?
Ble mye diesel prat her, men etter å ha skiftet fra 1,8 143hk bensin til 1,4 90hk diesel vil jeg aldri kjøpe noe som går på bensin.Men det blir nok litt anerledes overgang fra Supra med masse hk enn fra celica med kun 143hk.
Men min mening: DIESEL ER TINGEN!![]()
@lpher skrev:Denne er venstrerattet, er jo en norsk bil som er bygget om vet duTOYPARTS skrev:innbytte på caldina?TemptingMeeeen..jeg tror madammen fikk nok av å være passasjer på venstresiden UTEN ratt da vi var på kypros i sommer!
TOYPARTS skrev:Du må si til han: Norges eneste Avensis med 4x4 og 3S-GTE så vil han nok sjønne hvem bil du snakker om@lpher skrev:Denne er venstrerattet, er jo en norsk bil som er bygget om vet duTOYPARTS skrev:innbytte på caldina?TemptingMeeeen..jeg tror madammen fikk nok av å være passasjer på venstresiden UTEN ratt da vi var på kypros i sommer!
![]()
Goose skrev:Og baksetet må trekkes i plast siden hurtige akselerasjoner har uheldige bivirkninger på små barns fordøyelsessystem.TOYPARTS skrev:Du må si til han: Norges eneste Avensis med 4x4 og 3S-GTE så vil han nok sjønne hvem bil du snakker om@lpher skrev: TemptingDenne er venstrerattet, er jo en norsk bil som er bygget om vet duMeeeen..jeg tror madammen fikk nok av å være passasjer på venstresiden UTEN ratt da vi var på kypros i sommer!
![]()
@lpher skrev:Truth is...jeg og madammen har forsøkt å bli foreldre ei stund her nå...og det ser ut til at vi er godt på vei til å klare detSynd med Supraen men over til det viktigste.... GRATULERER!![]()
Goose skrev:Og godkjentTOYPARTS skrev:Du må si til han: Norges eneste Avensis med 4x4 og 3S-GTE så vil han nok sjønne hvem bil du snakker om@lpher skrev: TemptingDenne er venstrerattet, er jo en norsk bil som er bygget om vet duMeeeen..jeg tror madammen fikk nok av å være passasjer på venstresiden UTEN ratt da vi var på kypros i sommer!
![]()
Goose skrev:Jupp kanskje det blir vel stor overgang men 177hk diesel med 400Nm er ikke ille det til å være en 2.2 V4 motor. Synes deter bra jeg..Som sagt...4 sylindre blir litt i minste laget...uansett hvor stramt strikket er
Og annen positiv ting er at du kan alltid chipe bilen + at den sluker ikke bensin.
Kasnkje penge besparelsen er ikke noe du tar hensyn til men jeg ved å gå fra 1,8l 143 hk vvti til 1,4l 90hk d4d sparer 13 000 kr på drvstoff i året med samme kjørelengde. 13 000 = fin ferie det. eller med gadgets til bilen
jumbo skrev:Takker....det ordner seg nok med en ny supra litt lengre frem serru
Synd med Supraen men over til det viktigste.... GRATULERER!
@lpher skrev:Den ER LHDhugomidt skrev:hør med toyparts om han vil selge "avensisen" sin....Som tidligere nevnt...må nok nesten ha LHD-bil
greit bagasjerom, bra med motor, 4 wd, kan ha takboks i mathcande farge..... sabla fin farge..
en ekte "sleeper"....
kennethx skrev: Den ER LHDFikk med meg det ja...men det er fremdeles 2 sylindere for lite til å være interesant daAvensis, LHD, 4wd, 265hk (originalt fra cadlina motor
)
kennethx skrev: Men har du feit lommebok hadde jeg gått for en GS450hSÅ fet er nok ikke lommeboka neiEller RX400h om du er mer "suv" typen
Snilt drivstoff forbruk, og heftig akselerasjon.
Digger denne hybrid løsningen
kennethx skrev: JA og gratulerer med ehhum.. fosteret ;DTakker