TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%

#19111  av bose

Fins det no sted med overnattings-muligheter?Hadde vært litt ålreit hvis det kunne hvert litt musikk på kvelden. Kan få leid KRAFTIG PA for en bra pris.Kan dra med et ok lysanlegg oxo hvis det er no interesse for det.

#19113  av Christian

Vil heller ha bedre organisert kjøring, evnt. på bane eller no, fremfor å leie anlegg.
Min mening det da, vi har biler til slikt :wink:

#19114  av erling

bose skrev:Fins det no sted med overnattings-muligheter?Hadde vært litt ålreit hvis det kunne hvert litt musikk på kvelden. Kan få leid KRAFTIG PA for en bra pris.Kan dra med et ok lysanlegg oxo hvis det er no interesse for det.
Bilen til Christian duger jo fint der. Den er jo en lys-, lyd- og røykmaskin. 3 ønsker på en gang! Bilde

#19117  av Christian

Hehe, vi får se til våren igjen....det ligger noen planer i bakhodet her :roll:

#19263  av bose

Ok.Men det er ikke mange kronene det er snakk om da.Det er fritidsklubben som eier anleggget og jeg har jobba MYE for dem gratis,så jeg tror jeg kan ordne det veldig greit.

#19428  av chris

bose skrev:Ok.Men det er ikke mange kronene det er snakk om da.Det er fritidsklubben som eier anleggget og jeg har jobba MYE for dem gratis,så jeg tror jeg kan ordne det veldig greit.
Send meg mer info om dette på private message da. og pris og sånn

-EDIT-
Overnattingsmuligheter.. det gjelder jo forsåvidt alle det da ;) Campingplass med hytter er vel det enkleste? Er ikke så mange av oss som har hengerfeste og vogn vil jeg tro :twisted:

#19455  av CelicaTurbo

hytter er "et must" :)

#19466  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:hytter er "et must" :)
Bare jeg får "intim teltet" mitt så er det greit;)

Nei men seriøst hytter er nok tingen,telt er litt vel mye styr er heller ikke VELDIG god plass i Mk1 til telt..
Bose skrev:Hadde vært litt ålreit hvis det kunne hvert litt musikk på kvelden. Kan få leid KRAFTIG PA for en bra pris.Kan dra med et ok lysanlegg oxo hvis det er no interesse for det
Er ikke noe fjortiss disko dette,musikk har vi biler til som sagt :D Og om vi er på en campingplass er det nok ikke stor fare for at vi blir så populære når vi freser frem og tilbake,og alle har effekt anlegg og kjøre på min 7.000rpm..Og om vi i tilleg utpå natten starter disko med lyskastere midt mellom Småbarnsfamiliene som er på ferie,er vel ikke veldig populært det heller;)

#19474  av chris

Jostein skrev:
Er ikke noe fjortiss disko dette,musikk har vi biler til som sagt :D Og om vi er på en campingplass er det nok ikke stor fare for at vi blir så populære når vi freser frem og tilbake,og alle har effekt anlegg og kjøre på min 7.000rpm..Og om vi i tilleg utpå natten starter disko med lyskastere midt mellom Småbarnsfamiliene som er på ferie,er vel ikke veldig populært det heller;)
Det er jo snakk om å leie hele eller deler av campingplass, og vi skal jo ordne litt party utav dette, så et dugandes uteanlegg hadde ikke vært å forakte

#19495  av CelicaTurbo

skal det bli høy musikk bør vi nok informere campingplassen om dette, og trolig også vurdere å betale for leie av hele plassen..

#19532  av bose

Jeg skal undersøke det idag.Men dette skal jo oxo fraktes da.Noen som kan kjøre Hiace ellerno? :P

#19540  av chris

bose skrev:Jeg skal undersøke det idag.Men dette skal jo oxo fraktes da.Noen som kan kjøre Hiace ellerno? :P
Ikke tenk på frakt du. Frakt tenker vi på når vi vet hva som evt skal fraktes ;)

#19550  av bose

OK.Hvis vi får muligheten til å leie alt så er det en ganske stor rigg da.Men så er det da 3400watt rms med lyd oxo :D
Lys-riggen dråpper vi hvis det er utendørs,ikke no poeng å ha no lys da.Men det må undersøkes litt i forveien med trøm da.Holder ikke med en 10A kurs liksom.

#19587  av cameleon

Noen her som har en formening om hvor mye en treger til turen? Penger altså hehe :roll:

#19593  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Noen her som har en formening om hvor mye en treger til turen? Penger altså hehe :roll:
Tror nok vi må vente til vi vet hva vi skal gjøre og hvor vi skal være...Er jo ikke avtalt noe som helst ennå,så det er umulig å si nå...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16