TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Tilhenger feste?

  • Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #165697  av Baba
 
Hei :D

Jeg har bestilt orginalt avtagbart tilhenger feste til Lexusen min(is 200). Er det noen som har montert tilhenger feste på lexus. Noen tips? Er det vanskelig? Har tenkt å montere det selv? :D

 #165704  av jensi
 
Har tatt av feste på min bil.Det var iallefal enkelt.Men du må ha av den bakerste eksos potta.Ellers er det plugg an play.På min var det fjernet litt av støtfangeren for at henger feste ikke sko komme borti koblingen men det tror jeg ikke du trenger .Det var nok bare for å få mer klaring.
Har henger feste ligende i garasjen dersom du er interesert 1500 kroner.
Jens

 #165736  av Baba
 
På Toyota så mente han at jeg måtte drar ledningene helt fram til sikringsboksen under dushbordet. Og det var litt demonteringsjobb... Var det gjort slik på din? Har du orginalt avtagbart hengerfeste til salgs?

 #165795  av jensi
 
Har ikke fjernet ledningsnettet men det er koblet direkte på ledningene til baklysa.Ingenting som går frem til dashbord .jeg syntest ikke tilhengerfeste til IS en var noe særligt pent.Derfor fjernet jeg det.Du vil se hva jeg mener etter du har montert det.Du må skjære litt av et varmeskjold som er over bakre eksos .Er ikke noe hokus pokus.Ellers er det enkelt å montere.Det er et orginalt hengerfeste med avtagbar krok.
Jens

 #190680  av LEXTASY
 
Har avtagbart tilhengerfeste på min Is som er automat. Dær er det også montert oljekjøler på kassa. Fikk opplyst at det skal være det når det er automat kasse.

 #190681  av LEXTASY
 
Har avtagbart tilhengerfeste på min Is som er automat. Dær er det også montert oljekjøler på kassa. Fikk opplyst at det skal være det når det er automat kasse.

 #190691  av LEXTASY
 
Har avtagbart tilhengerfeste på min Is som er automat. Dær er det også montert oljekjøler på kassa. Fikk opplyst at det skal være det når det er automat kasse.

 #190714  av dca
 
Lextasy: har du avtagbart hengerfeste? :lol:

 #191095  av tRj
 
tror ledningsnett må strekkes frem til dashbordet ja :D

 #194059  av kaimagne
 
Var innom Toyota for å høre om det fantes hengerfeste å få kjøpt gjennom dem, men nei, det var utstyr som de ikke hadde gjennom sitt deleutvalg.

Hvor får dere tak i hengerfester da?

 #194155  av 2fast4u
 
kaimagne skrev:Var innom Toyota for å høre om det fantes hengerfeste å få kjøpt gjennom dem, men nei, det var utstyr som de ikke hadde gjennom sitt deleutvalg.

Hvor får dere tak i hengerfester da?
Du skal få kjøpt hengerfeste på deleavd hos din Toyota forhandler.
Avtagbart hengerfeste har delenr.: PZ408-C1550.00 kr 3.218.-
Biler med automat må i tillegg ha oljekjøler med delenr.: 32902-53010 kr 4.696.-
7 Pols kabelsett har delenr.. PZ417-C1560.00 kr 1.809.-
og 13 Pols kabelsett har delenr.: PZ417-C1561.00 kr 2.960.-
Kabelsettene passer til alle Euro utgavene utenom biler fra UK.

:wink:

Oppdatert med priser.
Sist redigert av 2fast4u den 28 aug 2006 22:39, redigert 1 gang totalt.

 #194282  av kaimagne
 
Du gidder ikke legge ut priser på dette da? ;)

 #194416  av 2fast4u
 
La inn priser på innlegget over her.

:wink: