TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• soting av ruter.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#197751  av Rømmling

da kommer det vel bilder i løpet av dagen da?

#198109  av BrennaRacing

Tok du ut alle rutene selv?? Hvor lett var det??

#198118  av Raze_r

tok ut alle selv ja. de på sidene forran er det bare å ta av dørtrekket,løsne et par "stoppere" som sitter litt nedi døra. vet ikke om du må,men jeg tok ihvertfall av listene på yttersiden av døra også. også er det et par skruer nederst på ruten du må løsne, mener det ikke var noe mer,så er det bare å dra ruten opp. de trekantete bak tar du av dekslene som går rundt rutene,der sitter det 3 10mm muttere som du må skru av. du må også få ut dekselet til luftinntaket på yttersiden, kan være vrient å få av, bruk makt :wink: der sitter det 3 stjerne skruer,løsne de og dra ruten ut... børe kanskje være 2 når man tar disse ut da de sitter fælt i limet mellom karosseriet og ruten. bakruten må du få ut dekselet som sitter tvers over taket bakerst,der sitter det noen muttere,skru ut de,fjern dekselene ved siden av motorluken,der sitter det noen skruer,fjern de og da sitter den listen som går over bakruta utvendig kun i klips. få av den så ser du resten selv.. mendenne ruta bør du være ekstremt forsiktig med. sprekker lett!

#198169  av BT-GTI

hva er prisen dere som har gjort det sikkelig er?. jeg skal sote min nå snart(så fort det er ledig time) og dindekor i lillestrøm skulle ha et sted mellom 1500 og 2000 for det..

#198316  av Sven

BT-GTI skrev:hva er prisen dere som har gjort det sikkelig er?. jeg skal sote min nå snart(så fort det er ledig time) og dindekor i lillestrøm skulle ha et sted mellom 1500 og 2000 for det..
For alle rutene???(- front selvsagt)
Det er ihvertfall usannsynlig billig.
Pleier å ligge på 5000 +-

#198343  av Helmer

Sven skrev:
BT-GTI skrev:hva er prisen dere som har gjort det sikkelig er?. jeg skal sote min nå snart(så fort det er ledig time) og dindekor i lillestrøm skulle ha et sted mellom 1500 og 2000 for det..
Ja det var billig!! Åssen kvalitet er det på den filmen a?
Betalte 3700 for alle rutene mine, å det var kompispris.
Nå er vel bakruta en del mindre på mr2 enn celica, men antall ruter er jo det samme!

#198377  av Raze_r

det er billig!!

#198537  av celica1.8

har medium film fra bilxtra., syns det er bra...
på alle ruter unntatt frontruta

ser det kansje litt dårlig på bilde meen.. 8)
Vedlegg
neskaien 005.jpg
neskaien 005.jpg (405.41 kiB) Vist 136 ganger