TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#198697  av elino

:shock: Synes prisen var drøy jeg da...hehe

Mannfolk :roll:

#198700  av GT_rider

Såg den der tidligere i dag ja :roll: Unødvendig å ødelegge en gratis annonseplass sånn som det der :?

#198722  av jonny on the spot

eeeeeeevig fyllesyk. Hver bidige helg prøver jeg å finne svaret på bunnen av flasken, men tror du jeg husker det dagen etterpå? neeeeida og da er det på flasken igjen neste helg. Hvorfor gjør jeg det?? aner ikke men det virker jækla lurt akkurat der og da og du verden så artig det er om kvelden (ihvertfall 85% av tilfellene)

#198736  av Neemi

jonny on the spot skrev:eeeeeeevig fyllesyk. Hver bidige helg prøver jeg å finne svaret på bunnen av flasken, men tror du jeg husker det dagen etterpå? neeeeida og da er det på flasken igjen neste helg. Hvorfor gjør jeg det?? aner ikke men det virker jækla lurt akkurat der og da og du verden så artig det er om kvelden (ihvertfall 85% av tilfellene)
Hehe, er det nå jeg skal være litt ekkel med deg?
Festet på fredagen, våknet opp lørdag morgen til frokost på senge og kunne bare ligge og slappe av og kose meg.
Sto opp og dro ut og fikk kakao, merket fyllesyken kom litt etter div melkeprodukter, men slapp å kjøre bil og etterpå fikk jeg hamburger.
Så sovnet jeg i bilen og etterpå var jeg helt fin igjen.

Noen ganger er det bare utrolig deilig å være bortskjemt :D

#198760  av jumbo

Neemi skrev:Noen ganger er det bare utrolig deilig å være bortskjemt :D
Er det egentlig noen gang hvor det IKKE er veldig deilig å være bortskjemt? :D

#198763  av jonny on the spot

jumbo skrev:
Neemi skrev:Noen ganger er det bare utrolig deilig å være bortskjemt :D
Er det egentlig noen gang hvor det IKKE er veldig deilig å være bortskjemt? :D
it's all a big conspiracy maan, the goverment is on too us 8)

#198779  av jsun

celicat23 skrev: "Vi gjør norge billigere!" Damn straight! Hadde jeg fått hjelp hadde jeg brukt 19000kr på en philips 42" lcd skjerm. Glad jeg slapp det.
Enig med du, selv om jeg i sin tid har jobbet i begge kjedene.....
Dvs. Elkjip og Leffis.

Dra til min forrige arbeidsgiver Elprice, de ønsker faktisk å selge deg en Tv. Butikken på Strømmen ligger nok nærmest, men min var på Vinterbo.
Ingen kø, ikke noe problem, og varer tilgjengelig ... (håper jeg) :wink:
Sluttet der i sommer.

#199848  av Christian

Da er huslånet refinansiert. Står små-deilige 888.033kr på regningskontoen, frem til det gamle lånet blir slettet 8) Ta ut alt og reise på lang ferie kanskje :mrgreen:

Kraftig lønnsauke fikk jeg i går, så dette er ei god uke :D

#199858  av dca

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! RBK-TIL 2-1!!!!
ROSENBORG ER SERIELEDERE!!!! :D :D :D :D :D

#199874  av Thomas S

Pokkers!!! Jaja får trøste meg med en nystekt grandi og en halvliter med Carlsberg 8)

#199875  av celicat23

Lyst på kino føelse hjemme? Da har jeg en anbefaling: 55" sony KDS-55A2000 !!!!! Full hd oppløsning på 1920x1080, pc inngang, x2 hdmi etc etc.

JEG ELSKER DENNE TV'N!!!! (som jeg kjøpte i dag!!!)

DETTE BLIR FILM HELG!!!

#199876  av Rollaole

Hvor gamle er folk på forumet her a? Lurte litt på gjennomsnitts toyota folk her, Corolla eiere kan jeg tenkte meg selv 60+ men haha :P
Jeg er iværtfall 19. 20 i mars.

#199877  av Johansen

Rollaole skrev:Hvor gamle er folk på forumet her a? Lurte litt på gjennomsnitts toyota folk her, Corolla eiere kan jeg tenkte meg selv 60+ men haha :P
Jeg er iværtfall 19. 20 i mars.
Nååå! Kjører Corolla jeg :) er 19 år! blir også 20 i mars.. så ikke prøv deg:D
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 1174