TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bytte coil !!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #150066  av andre 1

Hei lurer på om coilen på mr2en min har tatt kvelden !!! Det jeg lurer på er om det går an å bruke noen av coilene som biltema har ? Er jo en del billigere en org så det hadde jo vært kjekt om det var mulig .
Vedlegg
Feks denne her ..
Feks denne her ..
coil1.jpg (4.46 kiB) Vist 782 ganger

#150088  av BrennaRacing

Jeg ville ikke gjort det...En jeg kjenner skulle bytte coil på BMW`en sin å kjøpte en på biltema...Den passet ikke...

Men det går jo selvfølgelig an å prøve, å bytte den igjen om den ikke passer.... :D

#150089  av andre 1

Ja det er ikke den helt store summen det dreier seg om så akkurat det er ikke noe problem . men kan jeg feks skade noen komponenter om jeg bruker den , ecu osv ??

#150131  av FireWalk

jeg har en Orginal MR2 coil liggende, men det er til MK2 da.. har lite kunnskap om MK1.. :)

#150135  av andre 1

Ikke vet jeg heller om den passer firewalk , det beste hadde vært om det gikk å bruke en fra biltema . Blir litt dyrt å kjøpe org coil da jeg ikke er 100prs sikker på at det er den som er problemet ...

#150151  av MRQuoc

Har du sett på fordelerlokk og rotor?

#150169  av andre 1

Hei !! tror ikke det har noe med det å gjøre i og med at jeg byttet det i høst...

#150227  av BrennaRacing

Stikk å kjøp en på biltema...Hvis den ikke passer så er det jo bare å prøve å bytte den...Å hvis det ikke går så koster den litt under en hundrings tror jeg, så det er ikke så stort tap :D

#198783  av celica4ever

hvor mye koster coil sånn cA?