Dette er nå MIN Celica
Har alltid hatt lyst på en Celica og kom over MacBain sin på finn.no for en 3 ukers tid siden. Kjempegode kjøreegenskaper! Ligger fint på veien. Godt vedlikeholdt bil, og ikke minst...den drar godt nok for min del. Jeg har ikke så ekstremt god teknisk peiling på bil, men jeg lærer fort.
En liten ting som irriterte meg var antenna! Denne er nå koblet til bryter hvor jeg selv kan bestemme om antenna skal komme opp ved nødbruk av radio

Fint å ha en bryter i bagasjelokket hvis man evt. skulle ha bruk for en antenne

Hører minimalt på radio når jeg kjører. Enten så hører man på motoren eller så går musikken stille og rolig inn i mine ører
IMO så er bilen mye finere med antenna nede. Men dette er jo smak og behag. Tror ikke jeg skal gjøre noen store endringer med det første. Motoren er i god stand og utvendig er den meget fin. Eneste jeg skal gjøre er å få inn litt av den utvendige fargen inn i bilen

Jeg skal DRA inn sølv metallic fargen og legge den på fint plasserte interiørdeler som jeg har sett andre har gjort noe med. Er ny på dette forumet og det er mye info å ta inn.
Fint å få seg en hobby som gjør at en kommer vekk fra datastolene og datamaskinene

Har vært litt for avhengig av div. online spill. Bare så det er nevnt. Var morro så lenge det varte.