TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota MR2 FERRARI F355 Berlinetta Replica

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #201032  av anjaa
 
Har du sett sånt.. Noe så nydelig :D

 #201033  av sindrejl
 
ser litt voldtatt ut for min del..

 #201083  av lasse
 
Ikke mye MR2 igjen der nei...

Eneste man kan se det på er jo taket spør du meg, men herregud, er lov med en liten senk da...

 #201105  av dca
 
kan vel si at en mr2 ikke kan bli penere enn det der... min smak ihvertfall..

 #201109  av James
 
Kunne ha trengt noe senking som Lasse her sier, men ellers likte jeg den godt! Men får ikke akuratt golyden som en ekte Ferrari. Kjører to Ferrari 355 rundt om i området her hvor jeg bor å lyden er minst halve opplevelsen! Lyden er er bare heeelt værst :twisted:

 #201123  av chris
 
Flyttet denne, da dette ikke er en salgsannonse i den forstand at det er noen her som skal selge den. :)

 #201128  av Andreazz
 
Kan lur mange tøs til å tro at du har Ferrari med denne.. :lol:

 #201130  av nlight
 
Andreazz skrev:Kan lur mange tøs til å tro at du har Ferrari med denne.. :lol:
Tror egentlig du kunne lurt ganske mange. Er ikke så mange som vet hvordan en ferrari egentlig skal se ut ;)

 #201179  av jumbo
 
dca skrev:kan vel si at en mr2 ikke kan bli penere enn det der... min smak ihvertfall..

Er ikke noe MR2 igjen, så er vel rimelig irrelevant å snakke om mr2 her i det hele tatt.

Om man liker ferrari er jo det fint, men å vurdere denne bilen i forhold til å være en mr2 blir nare for dumt...

 #201182  av sexten
 
Digget interiøret da :D
Hadde ikke sagt nei takk til det. Men uten Ferrari-logoer da.

 #201191  av CelicaTurbo
 
jumbo skrev:
dca skrev:kan vel si at en mr2 ikke kan bli penere enn det der... min smak ihvertfall..

Er ikke noe MR2 igjen, så er vel rimelig irrelevant å snakke om mr2 her i det hele tatt.

Om man liker ferrari er jo det fint, men å vurdere denne bilen i forhold til å være en mr2 blir nare for dumt...
... det går vel igrunn begge retninger, bilen kan ikke vurderes som en MR2 for det er overhodet ikke det lengre, men det er da jammen ingen Ferrari heller.. Jeg må si det ser ut til at jobben er meget bra gjort, og bilen er virkelig flott som hva nå enn det kan kalles, tøffere enn en standard MR2, men når det hverken er det ene eller det andre så er det kun en bastard.. Ferrari-folk vil flire av den bilen, mens de fleste MR2-folk vil gremmes på vegne av MR2 uansett hvor bra jobben er gjennomført.. :roll:

 #201192  av celicat23
 
Bilen er pen (bortsett fra at diverse detaljer gjør at den ser litt shabby ut...manglende tåkelys, slitt interiør...), men alt for dumt å slenge på ferrari merkene. Hadde eieren bare gått for å ha en pen stylet mr2, istedenfor ferrari-wanna-be, så hadde det vært mye bedre.

Med ferrari merkene så er bilen bare latterlig.

 #201222  av cameleon
 
Joda, bilen er gjennomført den. Sikkert lagt mange timer og hardt arbeid bak den, og det skal de virkelig ha kredit for.

Problemet blir jo når man parkerer en orginal 355 ved siden av denne. Da vil nok mr2'en se rimelig teit ut. en 355 er mye lavere og mye breiere enn en replica mr2 og med tanke på høyde og uansett hvor mye glassfiber man har brukt på kjerra for å få den til å se lik ut, så blir det feil i mine øyne. men min mening da :)