TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min Celica :)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #184230  av yeahliza
 
Må vel legge inn bilder av min bil også ;)

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

:mrgreen:
Sist redigert av yeahliza den 13 okt 2006 11:23, redigert 1 gang totalt.

 #184281  av sleeper
 
pen bil, og var ivertfall en JENTETE farge... :lol: :lol:

 #184495  av Andy_Celica
 
Ja den er helt rå :D Den gikk her i særp før, og den er sykt strøken og gjenomført, (lakereren har gjort en knall jobb)

Den lakken der er egentlig vanskelig å lakere på store flater (egentlig til motorsykler osv) men lakereren klarte det og den ble rå :mrgreen:

 #184496  av Neemi
 
Synes egentlig fargen er litt knæsj, men med den stylingen på den Celicaen så er det ikke så verst ;)

 #184510  av Mr2Kamilla
 
Oh my.. ja du vises godt i trafikken du og =) Tøff farge, fint stylet :wink:

 #184518  av yeahliza
 
Andy_Celica skrev: (lakereren har gjort en knall jobb)
:
Hmmm, vet du hvem som har lakket bilen? Sliter med å få lakkoden :twisted:

Ellers, takk for fine tilbakemeldinger iallefall!

FORSLAG TIL NYE FELGER MOTTAS MED TAKK ;)

 #184551  av aneriks
 
fet bil det :D

 #184557  av Andy_Celica
 
yeahliza skrev:
Andy_Celica skrev: (lakereren har gjort en knall jobb)
:
Hmmm, vet du hvem som har lakket bilen? Sliter med å få lakkoden :twisted:

Ellers, takk for fine tilbakemeldinger iallefall!

FORSLAG TIL NYE FELGER MOTTAS MED TAKK ;)
Vet det ikke her og nå, men kan prøve å skjekke det opp og se om jeg får en respons, men ihvertfal det jeg hørte er at hvis du ødelegger lakken 1 sted, må hele bilen lakere på nytt, for det går ikke ann å lakere den fargen helt likt flere ganger.

Men er ikke 100% sikker på det siste der 8)

 #184597  av yeahliza
 
Andy_Celica skrev:
Vet det ikke her og nå, men kan prøve å skjekke det opp og se om jeg får en respons, men ihvertfal det jeg hørte er at hvis du ødelegger lakken 1 sted, må hele bilen lakere på nytt, for det går ikke ann å lakere den fargen helt likt flere ganger.

Men er ikke 100% sikker på det siste der 8)
Kjempebra om du vil sjekke :)

Det siste hørtes da smårart ut!? Har vært i kontakt med to lakkverksteder samt Standox.. Standox skal ta inn bilen i løpet av uka å se om de finner ut av det.. Men som du nevnte, jeg ble også fortalt at det er motorsykkellakk.. å da blir det vanskelig :?

 #184639  av Andy_Celica
 
yeahliza skrev:
Andy_Celica skrev:
Vet det ikke her og nå, men kan prøve å skjekke det opp og se om jeg får en respons, men ihvertfal det jeg hørte er at hvis du ødelegger lakken 1 sted, må hele bilen lakere på nytt, for det går ikke ann å lakere den fargen helt likt flere ganger.

Men er ikke 100% sikker på det siste der 8)
Kjempebra om du vil sjekke :)

Det siste hørtes da smårart ut!? Har vært i kontakt med to lakkverksteder samt Standox.. Standox skal ta inn bilen i løpet av uka å se om de finner ut av det.. Men som du nevnte, jeg ble også fortalt at det er motorsykkellakk.. å da blir det vanskelig :?
Ja, men skal høre litt rundt jeg!

 #195849  av laffy
 
yeahliza skrev: Men som du nevnte, jeg ble også fortalt at det er motorsykkellakk.. å da blir det vanskelig :?
Skifter fargen mellom rosa og lilla?

 #195858  av yeahliza
 
Nja... Er litt lillaskjær som skinner igjennom..
Innimellom kan bilen nesten se lyserosa ut, innimellom rosalilla..

 #202314  av Formann1
 
Den er lakkert hos oss på Hamar Auto\Lakkavd..Takk for skryt!!Den hadde en skade på høyre side da den kom inn hos oss..Da var bilen blass rosa,skjoldete og fæl,så vi måtte gi pris på hel lakkering for å få d til å se vettu ut..Eiern gikk md på d....heldigvis:skal undersøke fargekoden i morra på jobb,husker ikke i hodet!(er lakkerer vettu,hehe)Men d var farge fra PPG ihvertfall...3sjikt

 #202385  av Formann1
 
Vi sleit md å finne fargen vi oxo,den var lakkert i Fredrikstda ell no der omkring når vi fikk den inn på Hamar..Men nå har j funnet koden!!Det er en motorsykkel farge fra produsent: MBK-Fuchsia Metallic er farge navnet

 #202388  av yeahliza
 
OI!!! TUSEN TAKK! :)
Hadde faktisk forberedet meg nå på å sette bilen inn til hellakkering til vintern.. Fargen er jo veldig fin, så ville vært bittert å måtte finne en "ganske" tilsvarende farge, forså lakke hele bilen når den er såpass fin i lakken.