numm skrev:Om bilen din ikke er over 5 år så er det bare å ta turen til nermeste Toyotaforhandler å få en ny.Kebab gud skrev:beste løsninga er å kjøpe en IS med CDspiller hvor CDslotten er i toppenEg har cdslotten i toppen men no virkar ikkje cd spilleren.
ikke å bytte ut den orginale med noe vulgært
Den virka først på 3 av 6 cdslotter men no er det bare radio som virkar.
@lpher skrev:Er ikke min bil bilde stammer fra. Finnes kanskje andre løsninger en den som var på bildet jeg la ut.Men ville ikke hatt noe annet en orginalspilleren. For dem som skal bygge anlagg er sikkert ikke orginalspilleren no tess.Men et par aktive subber bak så er den nok lyd for meg.csstian skrev:Joda ser greit ut.Men jeg synest orginalanlegget er mye finere.Ser så uorginalt ut liksom.Men der er jo det å da.Men smaken er jo såm baken den er deltEhh..det er fordi du har montert den på "feil" måte det
csstian skrev: Er ikke min bil bilde stammer fra.Ahhh..takk
csstian skrev: Finnes kanskje andre løsninger en den som var på bildet jeg la ut.Definitivt
csstian skrev: Men ville ikke hatt noe annet en orginalspilleren. For dem som skal bygge anlagg er sikkert ikke orginalspilleren no tess.Men et par aktive subber bak så er den nok lyd for meg.Nahh...man trenger ikke være helt lydfreak for å sette pris på en bedre spiller enn den originale
@lpher skrev:Da har du kanskje noen bilder av andre løysninger å legge ut??csstian skrev: Er ikke min bil bilde stammer fra.Ahhh..takk
csstian skrev: Finnes kanskje andre løsninger en den som var på bildet jeg la ut.Definitivt
csstian skrev: Men ville ikke hatt noe annet en orginalspilleren. For dem som skal bygge anlagg er sikkert ikke orginalspilleren no tess.Men et par aktive subber bak så er den nok lyd for meg.Nahh...man trenger ikke være helt lydfreak for å sette pris på en bedre spiller enn den originale
csstian skrev: Da har du kanskje noen bilder av andre løysninger å legge ut??Skal se hva jeg kan finne
Hadde vært greit å sett.Mulig jeg skifter mening![]()
csstian skrev: Nå er jeg ikke sånn veldig lydfreak.Men trudde lyden i is ikke var så gærnOm du synes det er bra nok selv så...![]()
csstian skrev:Da har du kanskje noen bilder av andre løysninger å legge ut??http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 437#204437
Hadde vært greit å sett.Mulig jeg skifter mening![]()
Nå er jeg ikke sånn veldig lydfreak.Men trudde lyden i is ikke var så gærn
csstian skrev:Syns det ser greit ut.Men kan ikke samenlignes med orginalt etter min smak.Det ser ikke helt factory ut før man skifter til 2-DIN
csstian skrev: Men har jeg hatt en bil hvor orginalspilleren var defekt og ikke fikk ny på garanti,så hadde jeg ikke kjøpt ny orginalspiller til 17000 kr.Ja, spesielt siden jeg selger spiller til 790,- som er LANGT bedre enn den...og det er å si det mildt faktisk