TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • St205 - 1995 Celica GT-Four - svart *SOLGT*

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #201094  av Hyperion
 
Vurderte å selge den for en stund siden men avdekket da noen ting som burde utbedres. Dette er nå gjort og jeg vurderer å selge den igjen.

1995 modell, gått 151 000km.

Bilen skal nå være rimelig strøken. Den ble hentet fra et 7 uker langt verksted-opphold (Toyota Hamar) for 3 uker siden, og den ble vedlikeholdt/reparert for 100 000,-.

Bl.a.

150 000km service, som inkluderer nye plugger, pluggledninger, alt av oljer og væsker byttet, filtre byttet, ny reg-reim, sjekk og vedlikehold av vannpumper, nye bremseslanger!

Ny fordeler
Ny Intercooler
Ny travers
Rep.av rustskade underkant dører, pusset opp og nylakkert hele dørene. Resten av bilen var nylakkert våren 2005!
Satt på JDM baklykter
Satt på WRC-blokker
Nytt bremsebånd håndbrekk
Nye vinduspusserarmer

4-hjulskontroll foretatt
Kompresjonstest utført med flott resultat - har papirer

I tillegg følger det med et nytt apexi åpent luftfilter med overgang (ikke satt på enda, mulig det blir gjort før salget), og en A-stolpe holder for 3-instrument (ikke montert)!

Piggfrie vinterdekk på originalfelgene brukt en sesong
Sommerdekk brukt halvannen sesong på 18" alu-felger. God stand!

Defapakke er montert høst 2005 med alarm, fjernstyrt sentrallås, motorvarmer og kupevarmer!

Pris: 250 000,-

Og ja, den er venstrestyrt!

PM meg gjerne for spørsmål
Sist redigert av Hyperion den 24 okt 2006 22:17, redigert 1 gang totalt.

 #202989  av Hyperion
 
Kan nevne at det er lov å diskutere prisen. Jeg bytter bilen hos Toyota om det ikke kommer noen bud i nær framtid og har ikke blitt lovet mer enn 220 000,- i så tilfelle, derfor avventer jeg det da den etter midt syn er verdt mer enn det.

 #202993  av kaimagne
 
Du er ikke interessert i bil-bytte? Se signatur... :)

 #203104  av Hyperion
 
Så der var du igjen ja :) Nå synes jeg IS200 er en knall bil, men i utgangspunktet ikke det jeg mener å kjøpe neste gang. Jeg må si jeg er rimelig usikker på om jeg vil beholde min eller ikke, så jeg har ikke annonsert den andre plasser enda. Nå kommer jo uansett vinteren, og neste år er det et par nye spennende modeller samt at avgiftene antakelig ser annerledes ut. Så neimen om jeg veit! Kjedelig å koste på så mye for så å selge og, det er jo en annen ting. Men det er så mange biler jeg har lyst på.. hehe... Frist meg til å selge, så skal vi se :)

 #203125  av Hyperion
 
Tok noen bilder for å legge ut. "jinta" er litt møkkete etter regnvær siste uka :)
Vedlegg
st205_03.jpg
st205_03.jpg (91.99 kiB) Vist 2991 ganger
st205_02.jpg
st205_02.jpg (117.94 kiB) Vist 2808 ganger
st205_01.jpg
st205_01.jpg (107.1 kiB) Vist 2804 ganger

 #204818  av Hyperion
 
*** SOLGT ***