TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Noen flinke "svarte" lakkerere i Tr.heim?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #201532  av T16REX
 
Trenger noen til å lakke bilen min når det blir tidlig vår. :D Men vil helst la mesteparten av tykkelsen på lommeboka være igjen, så. D hadde vært greit om noen kunne ha tatt på seg grunnarbeid, og lakkarbed for meg til en rimelig penge. ;)

 #201811  av karl234
 
hei, har kanskje mulighet til å ordne billig lakkering til deg, ikke svart men billig:)

 #201840  av T16REX
 
Hvor billig snakker vi da? ;) Og er grunnarbeid og lakk inkl? ;)

 #205341  av mikke
 
hva mener du er en billig lakkering da? kan gi deg en pris på 12 lapper for hellakkering. dette pga at jeg skal gjøre jobben. dvs demontere/montere slipe ned ,fullersprøyte. slipe dette ned og lakke. itillegg skal produktene jeg bruker betales. finner du noe billigere i trondheim er du heldig. vente tid på ca 4 mnd pr idag.

 #205400  av T16REX
 
det hørtes overkommelig ut ja. skal ha MØRK lilla metallic eller perlemor. er en Golf 2 det er snakk om nå. ikke store saken. hehe.

 #205407  av mikke
 
golf 2 er svært enkelt ja. men de ruster også sykt. de fleste med golf 2 vet jo spes hvordan det er med rust på kanaler,hjulbuer ,området rundt tanklokk.feltet bak bakhjula,og rundt ruteramma.hvordan er denne? samme som alle golf 2? for da snakker vi om en annen prisklasse med en gang.under 20 kommer du ikke da.send meg en pm om hva som må gjøres først du,så kan vi evnt ta det deretter.

 #205440  av T16REX
 
er bare litt nederst på førerdør, og farmskerm på førerside. men jeg skal bytte til 90 dører før lakkering, så da er d bare framskjermen igjen. skal gå veldig nøye igjennom den når det er aktuelt for meg og lakkere den. ;)